Znajdziesz mnie tutaj

piątek, 25 sierpnia 2017

Karteczka dla Manuela

Po przeczytaniu wytycznych na sierpień w zabawie u Ani zaczęłam się zastanawiać nad kartką okolicznościową - słońce i kolor żółty - co zrobić, żeby kartka nie wylądowała w pudełku. I wtedy na blogu Gosi przeczytałam o ciężko chorym synku naszej blogowej koleżanki Ewy i o akcji wysyłania dla niego karteczek.
Znalazłam wzorek ze słoneczkiem i tak powstała karteczka dla Manuela
mam nadzieję, że wywoła uśmiech na buzi chłopczyka.

13 komentarzy:

  1. Prześliczna jest i na szczytny cel pojdzie! Widzę, że miałaś podobne dylematy, jak ja.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! Na pewno wywoła uśmiech na twarzy Manuela :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna , bardzo pozytywna ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno zachwyci Manuela.
    Uściski, Elu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka, bardzo uśmiechnięta! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słoneczko jest śliczne, a kartka dzięki temu bardzo radosna i cieplutka :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Eluniu! Na pewno wywoła, Przecież to jest najpiękniejsze słoneczko, Jakie w życiu widziałam - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Do takiej karteczki buzia sama się uśmiecha :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno wywoła uśmiech, bo jest urocza. A wiesz Eluniu, że ja też wysłałam kartkę ze słoneczkiem dla Manuela? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Manuel na widok tej kartki będzie miał uśmiech równie promienny jak słońce na niej :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...