Znajdziesz mnie tutaj

poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Karteczka dla miłośniczki ślimaków

W sobotę napisałam, że skoro zakończyłam wszystkie zabawy blogowe to może uda mi się zrobić coś dla siebie - już wiem, że się nie uda. Wczoraj odwiedziliśmy wnuki, pokazałam Stasiowi projekt zaproszenia - podoba mu się  - a teraz muszę wyhaftować 10 takich! Od jutra zabieram się do pracy.
A teraz karteczka anonsowana w tytule: dla miłośniczki wszelkich ślimaków  - poza tymi żywymi he, he
wzór z tej strony
mam nadzieję, że adresatce się spodoba.

Wśród obserwatorów witam serdecznie Ewę - ewinkę Nową, miło mi będzie jeśli zostaniesz dłużej.

15 komentarzy:

  1. adresatce zapewne przystojniak spodoba się, skoro to ślimak, a nie ślimaczyca. Elu, spójrz na zamówienie wnuka z drugiej strony: On o Ciebie dba - to tylko 10 zaproszeń i to zapewne nie na wczoraj. Pozdrawiam, Andula

    OdpowiedzUsuń
  2. Eluniu słodziutki ślimaczek.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka. Ślimaczek rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluniu! Przepiękna karteczka, za ślimaczkami nie przepadam,Ale jest też motylek :-) Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie się ślimaki ostro już dają w kość w ogrodzie:-/ ale karteczka fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna karteczka, wesoły ten ślimaczek.Pewnie już komuś w ogródku sałatę wyjadł ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu, ślimaczek - przystojniaczek na pewno bardzo się spodoba.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna karteczka ze ślimakiem.Podobają mi się kartki z wykorzystaniem haftu matematycznego.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...