Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 21 kwietnia 2018

Kwietniowe kartkowanie

W tym miesiącu kartki na zabawy u dziewczyn będą wszystkie razem, a to dlatego, że niektóre z nich spełniają wytyczne w kilku zabawach - uprzedzam, że będzie dużo zdjęć :)
Na początek kolaż banerów zabaw
Postanowiłam dołączyć do zabawy kartkowej u Małgosi - w tym miesiącu na kartce miał się znaleźć koszyczek wielkanocny
no to jest
wzór pochodzi z tej strony
A teraz przenosimy się do Uli - na ten miesiąc mamy taką mapkę
i moja interpretacja
Kolejna kartka spełnia wytyczne aż trzech zabaw kartkowych:
u Ani Jacewicz - w tym miesiącu haft musi posiadać koło lub śmigło 
mój ma aż 4 koła
 wzór znaleziony w sieci
a po zaakceptowaniu przez przyszłego jubilata wyhaftuję następne dla kolegów zaproszonych na 5 urodziny mojego starszego wnuka

u Ewy  - forma kartki
i  u Ani  -  w tym miesiącu znów robimy kartki wg "Bingo" (nie trzeba sztywno trzymać się linii jednak przynajmniej 3 elementy muszą znaleźć się na kartce)
linia:  balony - prostokąt - cyfra (+ biały - tekst)
Jedna kartka okolicznościowa już była to teraz druga
elementy:  ecru/beż - prostokąt - motyw religijny - biały - tekst

Boże Narodzenie
wzór pochodzi z  tej strony
linia:  motyw religijny - prostokąt - tekst
Wielkanoc
wzór znaleziony w sieci
wzór znaleziony w sieci,
jego autorem jest Sjaak van Went
linia: drób - prostokąt - biały
I kolaż dla Ani
Wszystkie kartki haftowane powstały przy użyciu mulin bez numeracji więc zgłoszę je również do zabawy u Moniki

I tym sposobem ogarnęłam wszystkie zabawy na ten miesiąc, może uda mi się zrobić coś dla siebie.
Wszystkim, którzy dotrwali do końca życzę miłego wiosennego weekendu.

18 komentarzy:

  1. Przepiękny hurcik ! Składaczek bajkowy jest fantastyczny ,haftowane kury też mocno wpadły mi w oko i zachwyciły :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ imponujący wysyp kartek, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eluniu! Wszystkie karteczki są Przepiękne, Kurki są Urocze - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe prace i takie.....dopieszczone. Pozdrawiam, Andula

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne. Bożonarodzeniowa bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki wysyp kartek! Co jedna, to ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu, piękny hurcik karteczkowy - podziwiam.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki, wszystkie! Kurki sa niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super karteczki Eluniu, ta pierwsza z koszyczkiem suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszyskie piękne, ale ja jak zwykle zachwycam sie haftami:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu ale zaszalałas w tym miesiącu , tyle cudny kartek powstało i jeszcze na dodatek prawie wszystkie wyszywane. Wnuki chyba grzeczne były tym razem :-)
    Wszystkie są świetne ale te niebieskie kury normalnie mnie zauroczyły , rewelacja!!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne karteczki:) i super hafciki do nich wykorzystałaś:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki wysyp kartek! Wszystkie śliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny wysyp świetnych karteczek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo woreczek listonosza się rozwiązał ???? wysyp kartek wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...