Znajdziesz mnie tutaj

niedziela, 15 kwietnia 2018

Bombkujemy przez cały rok - kwiecień

W zabawie u Agnieszki
pora pokazać kolejne bombki - nadal tylko hafty :((
zaplanowałam sobie, że co kwartał będę zmieniała kolor kanwy, na której haftuję, ale rozpędem pierwszy hafcik powstał bez zmiany. Gdy się zorientowałam to szybko wyhaftowałam go jeszcze raz już na właściwym kolorze
i kolejne
oraz hafcik dodatkowy
ten jako jedyny został oprawiony
Na koniec kolaż dla Agnieszki
Hafty powstały przy użyciu mulin nieoznaczonych numerami więc zgłoszę je do zabawy u Moniki
a ponieważ będą ozdobami choinkowymi więc również zgłoszę je w zabawie u Kasi
a zawieszkę z ptaszkiem zgłoszę również u Bukfy
Bombki wyhaftowane to teraz pora zabrać się za kartki na zabawy u dziewczyn.

12 komentarzy:

  1. bombkowanie w pełnej krasie,super

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne hafciki jak zawsze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu, urocze hafty. Jaki śliczny ten zimowy ptaszek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne sa na tych kolorowych kanwach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne bombki a ptaszek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu najważniejsze, że masz wyhaftowane bombki. Jak Cię najdzie na oprawianie, to już będziesz miała gotowe hafty :).

    Podoba mi się bombka z domkiem. A pomyłka z kanwą myślę, że wyszła tylko na dobre, bo masz jedną bombkę więcej :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne malutkie hafciki.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna śliczna zawieszka. Ciekawe jak oprawisz bombki.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie oprawiony ptaszek!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...