Znajdziesz mnie tutaj

niedziela, 22 lipca 2018

Lipcowe kartkowanie

Dziś hurtem kartki na zabawy u Ani, Uli i Magdy
Banerki zabaw
A teraz kolejno:
u Uli przez cały rok robimy kartki wg mapek, a to moje interpretacje
i kolaż dla Uli
U Ani w tym miesiącu liftujemy kartki koleżanek. Pierwszy raz robiłam lifty więc mam nadzieję, że zarówno organizatorka jak i autorki oryginałów przyjmą moje prace.
Okolicznościowa  
i porównanie z oryginałem Ewy - hubki
Boże Narodzenie
i porównanie z oryginałem Uli
Wielkanoc
i porównanie z oryginałem Lidzi
moja kartka spełnia też wytyczne w zabawie u Magdy więc i tam ją zgłoszę.
I kolaż dla Ani


25 komentarzy:

  1. O ja Cie Eluniu, lift mojej kartki jest znacznie piękniejszy od oryginału, brawo :) Śliczne kartki zrobiłaś, ta "moja" i ta pierwsza niebieska są zdecydowanie najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie lifty kartek ci wyszły, dwie pierwsze najbardziej mi się podobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki! Do Uli zrobiłam kartkę z tymi samymi tagami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluniu wszystkie kartki prześliczne,ale te z tagami to moje faworytki.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu, wszystkie kartki robią wrażenie, są piękne.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Eluniu! Wszystkie karteczki Wspaniale Ci wyszły - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne kartki zrobiłaś, wszystkie! A szczególnie podoba mi się ta na wzór Lidzi - bardzo stylowa. Też ją liftowałam, nawiasem mówiąc.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne lifty i piękna kartka z tagami :-) Wspaniale sobie poradziłaś z wyzwaniami :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z liftem nie masz najmniejszych problemow:-) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wykonane zadanie. Kartki piękne i lift bardzo interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu bardzo udane Twoje lifty, nie zgadłabym że to debiut. Świetnie wyszły te kartki zwłaszcza ta zliftowana Uli.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są piękne i pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki, bardzo podobają mi się te lifty dla Uli z tagami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne karteczki:) bardzo fajnie zinterpretowane wytyczne

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziekuję bardzo za prezencik urodzinowy(nie mogłam znaleść twojego meila)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że tym razem PP sprawiła się jak należy.
      Mój adres jest w zakładce "Kontakt" obok zakładki "Strona główna"

      Usuń
  16. Wszystkie kartki są piękne i miałabym nie lada problem, gdybym miała wybrać jedną.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za udział w zabawie :) Piękne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kartki mi w szczególności wpadła w oko BN czerwona:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super karteczki :) Tagowe rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...