Znajdziesz mnie tutaj

środa, 8 sierpnia 2018

Imieniny miesiąca - sierpień

W zabawie u Hani w tym miesiącu miałyśmy przygotować
przy czym nie chodziło o widok konkretnego miejsca czy kraju lecz o motywy podróży lub widoki wakacyjne.
A oto moja karteczka
Nie jestem z niej zadowolona, bo koncepcja całkowicie rozminęła się z efektem końcowym, ale już taka musi zostać, bo w tym upale nie jestem w stanie nic wymyślić.
Tak wygląda na płasko

Hafty wykonałam mulinami resztkowymi więc zgłoszę je w zabawie u Moniki

Kartka ma formę składaczka zaproponowanego prze Ewę w jej wyzwaniu # 6
więc zgłoszę ją i tam.

12 komentarzy:

  1. Mi karteczka bardzo się podoba :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafciki fantastyczne ,papier w tle też a upały u nas afrykańskie czyli wszystko się zgadza :-) Piękna karteczka :-) pozdrawiam z afrykańskiego południa Polski :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eluniu! Bardzo Śliczna karteczka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu podziwiam bo ja bym nic nie wymyśliła na taki temat. Tobie się udało wpasować super hafty , jak dla mnie jest extra.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczka, mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna karteczka, ale rozumiem, że miałaś inny zamysł i dlatego Ci się nie podoba. Myślę, że jesteśmy dla siebie i swoich prac zbyt krytyczne. Hafty są piękne i całość wygląda spójnie i pięknie więc nie ma się do czego przyczepić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna karteczka, Elu, niezwykle mi się podoba, Haft z wielbłądem jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  8. Eluniu jest wielka połączyłaś i hafty i składaczki piękna kartka i te kolorki bardzo gorące.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu, karteczka jest super.
    Wpasowałaś się z obecny klimat ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna forma i piękne wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny składaczek a hafciki fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...