Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 14 sierpnia 2018

Wygrane candy i trochę zaległości

Jakiś czas temu zapisałam się na słodycze u goji
i wbrew opiniom, że jedynki na liście chętnych nie wygrywają - miałam szczęście i wygrałam :)
A teraz zobaczcie jakie śliczności
stemplowane kwiatki i liście, które były nagrodą w zabawie
a dodatkowo gałązki z kwiatkami
piękne bordery
(takich wykrojników akurat nie mam) i serducha.
Jeszcze raz serdecznie dziękuję goji za zorganizowanie zabawy i jej mężowi za szczęśliwą rękę w losowaniu :))
Pochwaliłam się, a teraz pokażę Wam karteczki jakie powstały jeszcze w lipcu
dla naszej koleżanki Krysi i jej męża z okazji Szafirowych Godów
 wzór autorstwa Danieli
oraz imieninowa dla Krysi
 wzór znaleziony w sieci
W zabawie u Teresy
jeszcze w lipcu udało mi się wyhaftować kolejny słoiczek z ubiegłorocznej zabawy u Светланы 
do wyhaftowania został jeszcze jeden, a potem oprawa wszystkich czterech.

11 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej, wiadomo, że każde przydasie są mile widziane. Co do kartek to oczywiście są super

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranego candy, śliczną nagrodę dostałaś. Karteczki i hafcik śliczny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe kartki i haftowany słoiczek :) I oczywiście gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :-) Śliczne hafty ,te na kartkach i ten słoiczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eluniu, gratuluję wygranej. Piękne kartki zrobiłaś, a haft jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej :)
    Hafciki i kartki super :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, cudowne prace, w szczególności ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Eluniu! Gratuluję Ci Wygranej, Prezent otrzymałaś Cudowny, Hafciki Wszystkie są przeurocze , A Moje karteczki są Prześliczne , Za które Ci Bardzo Gorąco Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Super prezent Eluniu dostałaś, gratuluję wygranej no i piękne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cuda Elu wygrałaś :) a kartki dla Krysi są cudowne, obie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...