Znajdziesz mnie tutaj

piątek, 17 sierpnia 2018

Kartki w sierpniu

Znowu wszystkie zabawy kartkowe będą w jednym poście, ale nie chce mi się pisać kilku postów w tym samym temacie, więc zbiorczy banerek
U Uli cały rok robimy kartki wg mapki, na sierpień jest taka
a tu moje dwie kartki
kiedyś otrzymane kartki świąteczne dostały nowe życie,
a poinsecje zrobiłam sama z foamiranu
i kolaż dla Uli
U Magdy w tym miesiącu na kartkach króluje
a to mój
 wzór znalazłam w sieci
U Ani - podobnie jak w lipcu - liftujemy kartki koleżanek
- Boże Narodzenie
 tu też recykling starej kartki
i porównanie z oryginałem Ewy - hubki
druga

i porównanie z oryginałem Zosi
- Wielkanoc
wzór znaleziony w sieci
i porównanie z oryginałem Oli
- okolicznościowe (trzeba było uzupełnić stan magazynowy)
wzory autorstwa Moniki - można kupić tutaj
i porównanie z oryginałem Ani
Upały zaćmiły mi mózg, bo dopiero jak przyklejałam napisy to zorientowałam się, że źle wycięłam okienka na haft, ale mam nadzieję, że może Ania zaliczy.
I kolaż dla Ani
Wszystkie hafty powstały przy użyciu mulin resztkowych więc zgłoszę je też w zabawie u Moniki 

A teraz idę karmić żaby :)

21 komentarzy:

  1. Widzę że u ciebie też barki okolicznościowe były :-) Te własnie okolicznościowe kartki podobaja mi sie chyba najbardziej , choć wszystkie pozostałe tez sa rewelacyjne. Fajne sa te wzorki od Moniki i haftuje sie je bardzo szybko. Lifty sa świetne.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Eluniu ile cudownych karteczek zrobiłaś. A już te haftowane (lift kartek Ani) są najśliczniejsze, różowa szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne karteczki i jaka hurtowa ilość. Kwiatki z foamiranu prześliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki śliczny hurcik ! Hafty jak zawsze zachwycające ,a wśród nich wianek wielkanocny mnie zauroczył :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu, prześliczne kartki. Ten haftowany kurczaczek od razu wpadł mi w oko. Przepiękne są też haftowane kwiaty.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Eluniu! Ale dużo karteczek zrobiłaś i Wszystkie są Prześliczne - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki są prześliczne! Jaki pomysłowy ten kurczaczek.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękną kolekcję kartek przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. haftowane kwiatuszkowe są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie kartki! Szczególnie te okolicznościowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne wszystkie bez wyjątku :) Jednak ja kocham haft więc te mnie zachwyciły :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pełen zachwyt!
    Te z hafcikiem skradły moje serce :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. ciebie żadne święta nie zaskoczą,śliczne

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kartki powstały, zarówno te według mapki jak i lifty. Zdolna z ciebie dziewczyna i bardzo pracowita.

    OdpowiedzUsuń
  15. Elu zaszalałaś z ilością kartek hihi :).

    Wszystkie bardzo mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Twórczo :)
    Powstały prawdziwe perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowite cuda :) wszystkie tak mocno chwytają za serce, ze ciężko mi wybrać faworyta.

    OdpowiedzUsuń
  18. Elu!!! Ile u Ciebie pięknych kartek powstało!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...