Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 20 października 2018

Kartkowanie w październiku

Zbliża się koniec miesiąca więc czas pokazać kartki na pozostałe zabawy.
I tak u Uli w tym miesiącu robimy kartki wg takiej mapki
a to moja interpretacja
 wzór pochodzi z zabawy u raeszki
a u Magdy tematem kartki ma być babka wielkanocna
no to upiekłam taką babeczkę wg przepisu Durene Jones
a kartka prezentuje się tak
na tło wykorzystałam serwetkę.
Wyhaftowałam też taką różę
autorką wzoru jest Monika Blezień
można go kupić w jej sklepie 
i umieściłam ją na kartce
Wszystkie hafty powstały przy użyciu mulin resztkowych więc zgłoszę je do zabawy u Moniki


17 komentarzy:

  1. Eluniu! Wszystkie Hafciki są Przecudne i Prześlicznie oprawione, Bardzo mi się podobają - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki Eluniu, szczególnie ta ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki, pięknie prezentują się z haftami. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne karteczki, a ta z różą skradła moje serce:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu, wspaniale haftujesz. A kartki są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie karteczki śliczne! Bardzo podoba mi się ta z różą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne ,czekam na wysyp świątecznych

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu cudne hafty i cudne kartki powstały, ta z różą moja faworytka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, ta ostatnia powaliła mnie na kolana, taka piękna i taka delikatna jak te motylki dodane do kartki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze hafciki :) super je zagospodarowałaś

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne karteczki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...