Znajdziesz mnie tutaj

niedziela, 14 października 2018

Bombki w październiku

Za oknem przepiękna złota polska jesień, a ja nadal bawię  się z raeszką
i haftuję bombki
Muszę się w końcu zabrać za ich oprawianie, bo zabawa powoli dobiega końca.
I hafcik dodatkowy
Bałwanek nie zmieścił się do ramki przewidzianej dla haftów dodatkowych więc umieściłam go na kartce
Na koniec kolaż dla Agnieszki
Hafty zgłoszę w zabawach u Kasi
i u Moniki


Witam serdecznie Kota w ogrodzie - mam nadzieję, że zostaniesz u mnie dłużej.


12 komentarzy:

  1. Śliczne, zwłaszcza kartka z bałwankiem rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Praca wre a karteczka z bałwankiem urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne hafciki, bałwanek jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluniu! Cudowne bombeczki a Bałwanek Uroczy - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne bombeczki i bałwanek uroczy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Fantastyczny wykrojnik na kartce z uroczym bałwankiem.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu, piękne bombeczki i bardzo sympatyczny bałwanek - do tego trafił na wspaniałą karteczkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pomyśl,że finiszujemy:)jeszcze tylko dwa miesiące i koniec bombkowania:)))jak my będziemy żyć?:))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że znajdzie się jakaś kolejna zabawa :), bo życie nie lubi próżni.

      Usuń
  9. Zrobiłaś śliczną kartkę z bałwankiem :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, wyjdą z tego przepiękne cuda :) ciekawe jakie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...