Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 2 lipca 2019

"Paryski szyk" i "Nowy haft na Nowy Rok" - 6

Zaczął się nowy miesiąc więc pora na prezentację postępów  w pracach zgłoszonych do zabaw u Hani i u Ani
Powoli posuwam się do przodu:
Paryski szyk
skończyłam drugi wzór
i porównanie z majem
Tęczowa róża
mniej więcej wyhaftowałam połowę róży
i porównanie z majem
Jeśli uda mi się utrzymać tempo haftowania róży to mam nadzieję skończyć ją w tym roku.
Na koniec kolaż dla żabki

Wśród obserwatorów witam serdecznie Izę i Maksa - miło mi będzie jeśli zostaniecie ze mną dłużej.

16 komentarzy:

  1. Wspaniałe hafty, sal paryski szyk świetnie Ci wychodzi 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę że nie straszne ci upały,igła przykleiła ci sie do ręki,śmigasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne hafty, coś wspaniałego! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paryski szyk świetny, ale róża jest po prostu piękna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne hafty, róża zapowiada się interesująco :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu cudne oba hafty ale ta róża szczególnie mi wpadła w oko, mam do niej sentyment bo była na moim pierwszym banerku w zabawie kartkowej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Różę tęczową oczywiście znam, ale ta paryska zabawa jest dla mnie nowością - prześliczny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba hafty są śliczne :).

    Podobają mi się niebieskie szpilki hihi :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się wzór "Paryskiego szyku" więc mocno kibicuję w jego wyszywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paryżanki urocze, a róża zachwyca kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz niesamowite tempo pracy, piękne hafty, nie mogę oderwać oczu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Paryski haft jest świetny! Uwielbiam takie klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  13. No idziesz niezle do przodu!!! A paryski szyk ślicznota!!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...