Znajdziesz mnie tutaj

poniedziałek, 15 lipca 2019

Wyszywamy zaległości 2019 - odsłona 2

Bawiąc się z Teresą
postanowiłam ostro zabrać się dokończenie zaczętych prac. Na pierwszy ogień poszedł ostatni, szósty kotek - zawieszka.  Kotki haftowałyśmy w ubiegłym roku razem z Gosią 
w jej zabawie "Koci SAL"
Niestety ze względu na chorobę mamy udało mi się wyhaftować tylko pięć więc teraz wyhaftowałam szóstego
kanwa plastikowa biała 14 ct
muliny dobierane z resztek
Tak wygląda gotowa zawieszka 
z tyłu ciemno zielony filc 
i w końcu oprawiłam pozostałe 
A tu wszystkie "futrzaste" razem
No to kolejny UFO-k wyleciał w kosmos :))
Kotka pod koniec miesiąca zgłoszę do zabaw


14 komentarzy:

  1. Elu słodziaki z tych kociaków , są śliczne. Gratuluje ukończenia UFO-ka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To przez te Wasze zimowe obrazki w lipcu tak zimno się zrobiło :) :)
    Fajne kotki Elu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. kotki przesłodkie- pięknie wyhaftowane1 Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze, gratuluję wysłania ufoka w kosmos :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny ten kiciuś z dzwoneczkami, Elu, podoba mi się najbardziej ze wszystkich.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ genialne zawieszki! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne zawieszki zrobiłaś. Fajnie, że uporałaś się z UFO-kiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie koteczki są urocze :).

    Gratuluję wykreślenia kolejnego UFO-ka ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kocia rodzinka :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem zakochana w twoich kocich pięknościach

    OdpowiedzUsuń
  11. Super są te kotki, mi tylko dwa udało się wyhaftować ;-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie one sa rewelacyjne !!!:) gratuluje:) mam gdzies ich wydrukowany wzor ale jest kiepskiej jakości wiec pewnie ich nie wyszyje....Twoje sa cudniaste :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała gromadka kociaków. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...