Znajdziesz mnie tutaj

niedziela, 15 marca 2020

SAL na jesienne wieczory - 7 i finisz

Pora na pokazanie postępów w pracy nad haftem w zabawie u Kasi
tak było w lutym 
a tak jest dziś 
Tak, tak dobrze widzicie - udało mi się skończyć.
Tak wygląda oryginał
a to moja wersja 
kanwa 16 ct, kolor szary, 
mulina DMC wg klucza
i kolejne elementy: 
Jeszcze nie jest oprawiony, bo oprawą zajmie się sama obdarowana.
Zmieniłam napisy na polskie.
Kasi serdecznie dziękuję za możliwość wyhaftowania tego ślicznego wzoru.
Edit 16 sierpnia
Niestety panująca pandemia pokrzyżowała moje plany i haft nie dotarł jeszcze do nowej właścicielki.

13 komentarzy:

  1. Eluniu, piękny haft - podziwiam.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft!
    Idealny do pracowni rękodzielniczki.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, rewelacyjny wzór. pięknie wyszło, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Extra! Fantastycznie go wyhaftowałaś :-)
    Podziwiam :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu haft jest cudowny , gratuluję ukończenia a przede wszystkim samozaparcia !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Eluniu, prześliczny haft, wszystko wyszło fantastycznie, brawo! Pozdrawiam niedzielnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wygląda po wyhaftowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. napracowałaś się ,warto było-śliczności

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyrazy uznania. A obrazek wygląda ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo. Ślicznie wygląda. Dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...