Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 28 marca 2020

Choinka 2020 i "Wymiatamy resztki" - marzec

Marzec zbliża się ku końcowi więc pora wywiązać się z kolejnych zabaw.
Za oknem pięknie świeci słońce, zaczyna kwitnąć forsycja, a ja Wam pokażę kartki, które wpisują się na zabawę u Kasi 
Wyhaftowałam następne choinki wg wzorów Moniki - Igiełki_MB - można je kupić w jej sklepie klik - oto one:
a tak wyglądają już oprawione w kartki 
Hafciki powstały przy użyciu mulin z resztkowego pudełka, kanwa też resztkowa więc zgłoszę je również do zabawy u Moniki 

Trzymajcie się zdrowo i zostańcie w domu.

18 komentarzy:

  1. Elu świetne choineczki. Śmiać mi się chce bo brałam udział w SAL u na te choinki, wyszyłam wszystkie i zrobiłam z nich pudełeczka ... ale co by było śmiesznie żzyłam tego samego papieru w gwiazdki :-). Jak nie wierzysz to popatrz :-)
    https://iwanna59.blogspot.com/2017/11/sal-z-choinkami-finish.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te choinki i genialnie się prezentują jako część i to ważna część kartek. Bardzo mi się kartki podobają. :) Pozdrawiam i życzę dobrego dnia. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne choineczki :-) Ładnie im na kartkach :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ładne te choineczki, Eluniu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne choineczki Elu. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby proste karteczki, ale bardzo efektowne!!! Dla mnie super! POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki, Elu!
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się świetnie prezentują te choineczki. To ja już wiem co kupię :) koniecznie muszę kupić wzorek bo widzę w nim potencjał i dużo możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna seria choinek na kartkach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. niby takie proste ale swój czar mają

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kartki powstały z tymi choineczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te kartki zrobiłaś :) Kolorystycznie wszystko ładnie dopasowałaś i dało to super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorowe choineczki, super kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyglądają kartki z tymi choinkami. Świetnie prace.

    OdpowiedzUsuń
  15. One naprawdę bardzo ładnie się prezentują na tych kartkach:)
    Ogromnie mi się podobają.
    Pozdrawiam cieplutko.
    K

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...