Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 27 lipca 2021

Kalendarz adwentowy - zadanie 7

 Remonty skończone, częściowo udało mi się wypakować z kartonów - jednak jeszcze nie wszystko, a teraz przerwa, bo mam wnuki na "koloniach".

W zabawie u splocika już są wytyczne na sierpień, a ja dopiero wrzucam zdjęcia prac wykonanych w zadaniu 

W tym miesiącu wytyczne były następujące:
                                                aniołek nr 6 
                                                poinsecja nr 24
A oto moje hafciki: 

Koncepcja kalendarza wreszcie się skrystalizowała, jak tylko się ogarnę to zacznę oprawiać hafciki, a tu już wszystkie dotychczasowe hafty: 
Nie wiem dlaczego robią mi się takie odstępy między wierszami, ale nie da się tego skorygować :(

9 komentarzy:

  1. Elu super że remonty pokończone, teraz będziesz mieć ładnie i czysto. Aniołka w 7 mam tego samego tylko w innym kolorze. Świetne są Twoje wszystkie hafciki , już mnie ciekawość zżera jak będzie z nimi wyglądał Twój kalendarz !.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu, śliczne hafciki.
    A ja właśnie w obliczu remontu i spakowana w kartony:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jak będzie wyglądać skończony kalendarz...po hafcikach widać, że będzie pieknie:) Śliczne maleństwa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swieta robota, faktycznie juz czas na nowe wytyczne wiec lecę podejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eluniu, wytyczne pojawiają się wcześniej, a zadanie trwa do końca miesiąca, więc nie ma strachu. :)
    Hafciki śliczne i myślę, że kalendarz będzie uroczy. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Edytor z automatu jest ustawiony na "Akapit" i po naciśnięciu entera robi się odstęp.
    Przed rozpoczęciem pisania rozwiń listę i wybierz "Normalny".
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za podpowiedź :) - już sobie zmieniłam.

      Usuń
  6. Cudne hafciki! Będzie piękny kalendarz :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...