Znajdziesz mnie tutaj

poniedziałek, 18 października 2021

"C & K" - lekcja 10 - testowanie dla Reni

 Na październik Renia organizatorka zabawy 

zaproponowała nam mozaikę lub żakard.
Kiedy zastanawiałam się co wybrać, Renia zaprosiła mnie do testowania jej nowego wzoru chusty. Chętnie się zgodziłam i zabrałam się do pracy. Z włóczek, które miałam w domu powstała najpierw wersja testowa - nie robiłam zdjęcia. Potem dotarły zakupione włóczki i zaczęłam ponowne dzierganie. Tak wygląda gotowa Niwa - chusta mozaikowa 
jeszcze w trakcie suszenia.
Chusta wyszła dość duża - 2m długości i 1m szerokości.  Na mokro nie naciągałam jej tylko rozłożyłam i rozprostowałam.
Wykorzystałam włóczki:
Regia  - kolor 01078 wiśniowy - 210 m w 50 g - 150g
Regia - kolor 01991 jasny szary melanż - 210 m w 50 g -180g
robiłam drutami nr 3.
A tutaj (klik) Renia pokazała swoje chusty.
Wzór nie jest skomplikowany choć tam gdzie dzierga się mozaiki wymaga uwagi. Renia bardzo dobrze go rozpisała więc robi się przyjemnie.
Reni serdecznie dziękuję za zaufanie i możliwość wydziergania tej ślicznej chusty.
A teraz zabieram się za xxx - trzeba wyhaftować ostatnie elementy do kalendarza adwentowego.

14 komentarzy:

  1. Wspaniała chusta i kolory ma przepiękne. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eluniu dziękuje raz jeszcze, ze zechciałaś wziąć udział w testach:)
    Twoja wersja również bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie prezentuje się chusta.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Elu ta chusta Ci wyszła. Ja niestety o mozaice jeszcze nie myślę kończę moją chustę wg wzoru z poprzedniej lekcji. No cóż czas niestety nie jest z gumy. Fajne kolory włóczek wybrałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna chusta, dla mnie laika to arcydzieło 😀🎉

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna :) Gratuluję umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna, ja szydełkować umiem ale chusty się nie odważyłam jeszcze :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale wykonałaś tę chustę. :)
    Podoba mi się kolorystyka.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...