Znajdziesz mnie tutaj

środa, 29 września 2021

"C & K" - lekcja 9

Dobiega końca kolejny miesiąc zabawy u  Reni 

Tym razem Renia zaproponowała nam entrelaki lub składaki.
Ponad 30 lat temu entrelakiem robiłam  sweterek dla mojej córki (choć wtedy nie wiedziałam, że wzór nosi taką nazwę). Dziś zrobił się bardzo modny.
Postanowiłam znów wykorzystać jakieś resztki włóczek.
Po remoncie i wymianie mebli wreszcie znalazło się miejsce na piękną narzutę, którą kilka lat temu dostałam od moich koleżanek - kołderkowych cioteczek - pokazywałam tutaj klik - a tu dziś
Do tego kompletu nie pasowała mi podusia w takim ubranku 
ani w takim 
Znalazłam więc pasujące włóczki i powstało nowe ubranko 
a tak prezentuje się podusia ubrana 
i tyłem 
Czekam co Renia zaproponuje w październiku.

6 komentarzy:

  1. Super to Elu wyszło!! Teraz podusia Ci idealnie pasuje, gratuluję !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Szacun, piekna drutowa poduszka.Pozd4awiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopasowanie w punkt! :)
    Wykonanie super i z tyłu prezentuje się bardzo ciekawie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluniu świetnie dopasowałaś kolory, a i wzór pasuje do narzuty idealnie( notabene cudnej urody narzuty;)
    Co na wrzesień? hm, chyba już wiesz;)
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękna poduszka i kolory świetnie dobrane. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...