Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 26 lutego 2022

Kolorowy rok - luty

 Ostatnia w tym miesiącu to zabawa u Kasi  
Wybrałam wzór Taszy Volk i powstał taki maleńki magnesik - mam nadzieję, że organizatorka zaliczy
kanwa plastikowa 14 ct,
mulina DMC wg klucza
zamiast supełków dałam koraliki
W czasie pierwszego lockdown'u  te słoiczki były popularne na blogach - bardzo mi się spodobały więc kupiłam sobie te wzorki na etsy - tutaj .
Po wyhaftowaniu tego pierwszego stwierdziłam, że projektantka trochę przesadziła: wzorek ma niecałe 500 xxx  a w kluczu 11 kolorów muliny + 1 mieszany z czego 3 kolory haftuje się xxx i ///. 
Skończyłam prace w zabawach, w których uczestniczę, a czekając na nowe wytyczne mogę spokojnie zabrać się za czekające hafty.
Mimo wszystko życzę Wam udanego weekendu.

12 komentarzy:

  1. Wspaniale wyhaftowany słoiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny magnesik, ma sporo kolorów jak na takie maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny hafcik:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny mały słoiczek, Elu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny hafcik. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne maleństwo a ile tam się na nim dzieje😊
    Boski magnesik i do tego w moim ulubionym kolorze !
    Pozdrawiam serdecznie😊🌷

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne maleństwo ale rzeczywiście jak na taki mały słoiczek to projektantka zaszalała z kolorami;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niebieskości tam od groma😊Śliczny maluch 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Te słoiczki zawsze mi się bardzo podobały ale... właśnie nie kupiłam ich ze względu na mnogość kolorów i kontury . Ale muszę przyznać że na plastikowej kanwie prezentują się całkiem fajnie, co zresztą widać po Twoim.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny magnesik. Masz rację - kolorów sporo...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...