Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 19 lutego 2022

Dziergam z Renią - luty

 W kolejnej lekcji swojej zabawy Renia 

zaproponowała nam zrobienie golfa, komina lub innego otulacza - tu klik - inspiracje.
Kiedy dzieci były małe często robiłam im takie otulacze - golfiki. Niedawno kupiłam sobie nową kurtkę zimową i potrzebny był mi jakiś szyjogrzej i czapka. Zdecydowałam więc zrobić sobie komin. Szukałam wzoru, który byłby dwustronny, aż w końcu znalazłam - wygląda jak podwójny ściągacz angielski, ale nie jest tak włóczkożerny 
a tak wygląda już gotowy - ma ok. 1,30 metra długości i 25 cm szerokości - przed zszyciem 
a tu już zszyty
i zamotany dwukrotnie 
Do kompletu zrobiłam też czapkę (wg lekcji z poprzedniego miesiąca) - nadal próbuję oswoić metodę "magic loop" :)
"robi się" na okrągło 
a tu już gotowa 
Tylko nie wiem czy jeszcze tej zimy założę ten komplecik.
Oprócz co miesięcznych lekcji biorę również udział w projekcie całorocznym czyli dziergam koc. 
Tyle było w styczniu 
a tyle mam teraz 
Niewiele przybyło, ale myślę, że w przyszłym miesiącu będzie lepiej.
Na koniec kolaż dla Reni 

9 komentarzy:

  1. Świetny komplet! Mam nadzieję, że już nie będzie potrzebny, bo marzy się mi wiosna! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo!! pięknie sobie dziergasz. I komin i czapa wyglądają świetnie, a kocem mnie zawstydzasz:) mój nadal w planach:)
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny komplet, koc będzie piekny, już jest piekny, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo Elu !! Szyjogrzej i czapka wyszły świetnie , a przy tych wiatrach na pewno się przydadzą jeszcze w tym roku. Mam i ja taka czapkę, mało że biało to jeszcze robioną tym samym wzorem. Co do kocyka to widzę że podobnie jak ja założyłaś że nie będzie zszywany, Tylko ja wybrałam szydełko.
    Powodzenia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu, śliczny komplecik i na pewno bardzo ciepły. A kocyk zapowiada się super.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe udziergi. Komplet na pewno jest ciepłym rozwiązaniem na te aktualne wichury. Dopinguję pracę przy kocyku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Komin i czapeczka bardzo ładnie się prezentuje. Mam podobny komplecik, który 10 lat temu zrobiła dla mnie na drutach ciocia. Szalika nie noszę ale czapeczkę tak.
    Trzymam kciuki za koc, będzie kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super komplet. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...