Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 31 grudnia 2022

Dziergam z Renią - grudzień

 Rzutem na taśmę, w ostatnim dniu roku,  pokażę Wam pracę do zabawy u Reni 

W listopadzie zaczęłam chustę "Filigranowa" wg wzoru Reni - tu pokazałam
a dziś gotowa 
80% akryl, 10% mohair, 10% wełna
zużyłam 100g + resztka motka
Wyszła niezbyt duża - 190 x 90 cm - ale o taką mi chodziło.
Zdjęcie fatalne, ale nie mam możliwości zrobienia innego.
Na koniec wszystkie prace jakie powstały w ramach zabawy 
Reni serdecznie dziękuję za kolejny rok wspólnego dziergania, a przede wszystkim za motywację do próbowania nowych rzeczy.

8 komentarzy:

  1. Chusta cudowna, taki kolorek też ładny, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna,wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Eluniu, życzę Ci samych szczęśliwych dni w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci szło to dzierganie!
    Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Eluniu bardzo dziękuje za udział w zabawie i wsparcie rehabilitacji Lili. Mam nadzieję, że chusta będzie umilać czas jej noszenia:) Pozdrawiam serdecznie i szczęśliwego Nowego Roku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super chusta i wszystkie pozostałe prace. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusty kocham wszelakie, choć na drutach powstała tylko jedna i też wg wzoru Reni. Kolorek tej chusty też taki mój. Brawo Ty świetna chusta i super prace wszystkie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna chusta, oj marzą mi się druty i wzory Renii.. może kiedyś ;) na razie podziwiam Wasze piękne prace :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...