Znajdziesz mnie tutaj

poniedziałek, 2 stycznia 2023

Kolorowy rok - grudzień

 Dziś przychodzę do Was z pracą na ostatnią zabawę ubiegłoroczną.
Kasi przez cały rok bawiłyśmy się w kolory 
W grudniu - jak przystało na święta Bożego Narodzenia - obowiązywał 
Bardzo nie lubię haftować metalizowaną muliną, bo ciągle się rwie itd., ale jak mus to mus - wyhaftowałam jedną ze śnieżynek autorstwa Moniki Blezień-Igiełki-mb 
wzory śnieżynek można kupić tutaj
a potem powstała taka karteczka 
Na koniec wszystkie prace jakie powstały w trakcie tej zabawy 
Kasi serdecznie dziękuję za cały rok wspólnej zabawy i ciągłą motywację.

9 komentarzy:

  1. Piekna zabawa I piekna galeria prac.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie lubię metalizowanej muliny, za to lubię gwiazdki autorstwa Moniki. Fajna kartka powstała i jak i super to podsumowanie. Widać z niego że XXXX kochasz wielce !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna śnieżynka, też nie lubię metalizowanych mulin.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka ze śliczną śnieżynką. Gratuluję ukończenia zabawy z kompletem prac. Metalizowana mulina jest ciężka w pracy, dlatego wolę nici metalux. Zapraszam do mnie na nową zabawę hafciarską.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace. Dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna, choć prosta karteczka, ale kolory i haft robi całą robotę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...