Znajdziesz mnie tutaj

czwartek, 11 maja 2023

Biscornu majowe

 To już przedostatni miesiąc zabawy u Marioli - nie wiem kiedy to zleciało
W tym miesiącu nasze igielniczki będą fruwać, bo mają znaleźć się na nich motyle, biedronki, ważki lub inne owady 
Organizatorka wyhaftowała takiego pięknego motyla, a u mnie pojawiły się biedroneczki 
i po zszyciu 
we wszystkich dostępnych mi pasmanteriach szukałam guziczka - biedronki - niestety były tylko żółte (chyba te chińskie biedronki) 
I na koniec wszystkie biscorniaczki jakie powstały w trakcie tej zabawy 

10 komentarzy:

  1. Śliczne biedroneczki , w ogóle wszystkie są rewelacyjne, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne piękne biscornu. Ostatnio również rozsmakowałam się w tych uroczych maleństwach i gdybym wcześniej słyszała o zabawie, to z przyjemnością wzięłabym udział. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te Twoje biedroneczki i fajny powstał igielniczek. Myślę że na białej kanwie było je lepiej widać , ale każdy wyszywa jak mu pasuje!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne biscornu, super kolorki zarówno haftu jak i kanwy, fajnie się uzupełniają. Dziękuję za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale sobie świetnie poradziłaś z wyzwaniem :), zachwycającą masz już kolekcję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super igielnik biedronkowy i w kolorze trawki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny! Też myślałam o tym wzorku :)
    Bardzo ciekawie wygląda na takim kolorze kanwy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny igielnik! podziwiam je u Was niezmiennie;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne igielniczki, ale to czerwone serduszko też bardzo pasuje :) super

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny igielniczek, Eluniu.
    Uściski
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...