Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 29 kwietnia 2023

"Majowa" czyli testowanie dla Reni

 Po raz kolejny Renia zaprosiła mnie do testowania jej nowego wzoru chusty.
Zgodziłam się z przyjemnością tym bardziej, że jest to chusta ażurowa, a ja bardzo lubię dziergać takie.
Chusta wydziergała się prawie sama i szybciutko, bo wzór nie jest trudny, jest powtarzalny i intuicyjny choć są takie rzędy, że trzeba bardziej uważać. Bardzo przydaje się rozdzielanie raportów markerami - zgubione w ażurze oczko łatwiej znaleźć na odcinku kilkunastu oczek niż w całym rzędzie.
A oto już moja wersja "Majowej" - tu się blokuje 
i po blokowaniu 
a tu na "ludziu" - za modelkę służy mi sąsiadka 
Dla pamięci dane techniczne:
włóczka Alize Angora Gold - 550 m/100g - 20% wełna, 80% acryl, kolor 95.
Druty z żyłką nr 4,5.
Chusta nie jest duża ma 145 cm szerokości i wysoka jest na 80 cm (o taką właśnie mi chodziło) - drugą część wzoru powtórzyłam 4 razy. Zużyłam motek i troszkę (zabrakło na końcową listwę). 
Reni jeszcze raz serdecznie dziękuję za zaufanie i możliwość wydziergania tej chusty. Myślę, że jeszcze kiedyś do niej wrócę - może wtedy powstanie większa.
Chustę zgłaszam do zabawy Reni 
Kolaż dla Reni do galerii 

Wszystkim życzę udanego i pogodnego majowego długiego weekendu, a na koniec wszystkie prace, które powstały w tej zabawie 

19 komentarzy:

  1. Wspaniała chusta, teraz na wiosnę będzie w sam raz :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna chusta, miesiąc bogaty w robotki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta chusta wyszła, tez lubię ażury a ta ma fajny wzór , chyba znowu złapię za druty, tego się ponoć nigdy nie zapomina :-) Super jest tez to że Renia Ci zaufała, Jak dla mnie trochę za mała ta chusta , ale jak taką chciałaś nie ma sprawy, w końcu o gustach się nie dyskutuję !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu rozmiar tej chusty można dowolnie kształtować - to tylko kwestia ilości powtórzeń sekwencji wzoru.

      Usuń
  4. Fajna chusta - super i kolor i wzór. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna chusta i hafciki. :)
    Na chłodniejsze wieczory, jak znalazł.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna!
    Chusta szydelkowych zrobiłam już sporo, ale na drutach jeszcze żadnej...

    OdpowiedzUsuń
  7. Eluniu dziękuje za współpracę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna chusta i ten kolor. Wolę szydełkiem szybciej przybywa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super chusta wyszła. Wykonana grubszej nitki lepiej wygląda i wzorek lepiej się prezentuje :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna chusta, Eluniu.
    Pozdrawiam
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały efekt dziergania. Nie każda chusta musi być ogromna, czasem potrzebujemy czegoś mniejszego by lekko osłonić szyję i ramiona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna chusta! Mniejsze też są potrzebne :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała chusta dopiero na plecach widać jak jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna chusta! Na modelce wspaniale się prezentuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna chusta, na pewno warto wrócić do tego wzoru bo powstają piękne prace. Chusta jest bardzo dekoracyjna i na pewno posłuży Ci długo.
    Zakupiłam już sobie u Reni wzór.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna chusta! Bardzo mi się podoba. Lubię dziergać chusty, mam ich ... kilka...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...