Znajdziesz mnie tutaj

niedziela, 28 kwietnia 2024

4 zabawy w jednym

Gdzieś uciekł mi prawie cały kwiecień, zajęłam się haftowaniem a zabawy blogowe "leżą i kwiczą". Dziś pokażę Wam prace na cztery zabawy 
Do zabawy u Karoliny  powstała kartka, w której wykorzystałam hafcik wykonany kilka lat temu w zabawie "Bombkujemy przez cały rok" u raeszki 
Przy jej tworzeniu inspirowałam się mapką, którą na ten miesiąc zadała nam Ula w swojej zabawie 
Według tej mapki powstała też druga kartka 
I obie kartki razem dla Uli do galerii 
Kartkę z choinką zgłaszam również do zabawy u Reni która w tym miesiącu zrobiła nam żart prima aprilisowy i dzień po świętach wielkanocnych zadała nam zrobienie pracy związanej z Bożym Narodzeniem :)
Natomiast kartkę z zajączkiem zgłaszam do zabawy u Katarzyny która ponownie zdecydowała się ją poprowadzić.

Życzę Wam udanej majówki, a ja z przyjemnością wracam do krzyżyków.

9 komentarzy:

  1. Sprytnie, karteczki są śliczne, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne karteczki, i ta z haftowaną choinką, jak i ta z zajaczkiem i tekturkami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eluniu, bardzo ładne obie kartki. Hafcik uroczy, a zajączek wygląda bardzo sympatycznie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są piękne, ale ta z choinką jest mega! Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza haftowane choinka. Fajne obie kartki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki wykonałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...