Etykiety

"Hafciarska lista życzeń - Cross Stitch Wish List Tag" (19) "Kartki na BN 2016" (1) "Kartki przez cały rok 2016" (1) "Kartki wielkanocne" (2) "Wyszywamy zaległości" (2) akcje charytatywne (40) biscornu (9) Boże Narodzenie - Christmas (45) Całoroczna zabawa wyzwaniowa (12) candy (54) chusty (24) czekoladownik (10) dzianina (32) haft krzyżykowy (233) haft matematyczny (147) kartki (192) kartonaż (2) kołderkowe kwadraty (31) komin (4) kopertówki (12) kot (7) Magiczny SAL Świąteczny (6) metryczka (4) notesy (8) obrazy i obrazki (75) ozdoby (16) papier-inne (16) podaj dalej (12) postcrossing (14) Pozytywnik (5) prezenty (69) prywatne (3) recenzja (1) Retro koci SAL (13) SAL "Bajkowe zwierzęta" (4) SAL "Choineczka 2015" (4) SAL "Choinka 2016" (1) SAL "Domki CCN" (12) SAL "Drzewo życia" (12) SAL "Haftujemy w ciemno" (6) SAL "Jesienna awantura" (8) SAL "Pod choinkę 2013" (2) SAL "Rosetta" (5) SAL "Sowi kalendarz" (1) SAL "Zimowe domki" (5) SAL 2012 (12) SAL 4 pory roku (6) SAL Bożonarodzeniowy (6) SAL księżycowy (5) SAL Lizzie Kate (12) SAL wielkanocny (11) SAL z bałwankami (9) SAL z dziewczynkami (2) SAL z imbryczkiem (4) sampler (13) Smalls SAL (23) spotkania (4) szal (2) Tajemniczy SAL dla moli książkowych (4) test nici (1) TUSAL (25) TUSAL 2016 (2) Twórczy weekend (75) Wielkanoc - Easter (26) Wielkanocny SAL z kurczakiem (6) wymiana kartkowa "Nietypowe święta" (1) wymiana urodzinowa (14) wymiany (84) wyróżnienie (9) wyzwania (29) zabawy blogowe (323) zakładki (44) zakupy (1) zawieszki (27) życzenia (34)

wtorek, 20 grudnia 2011

Kartki świateczne

Kartki już rozesłane - część nawet już dotarła do adresatów
























ostatnia z wysłanych kartek też już dotarła więc mogę ją pokazać

7 komentarzy:

  1. Elu, przystojny ten Mikołaj, taki przytulnie pulchny. Karteczka do mnie też dotarła :), ale nie widzę jej powyżej :(
    Andula

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, dziękuję.
    Twoja karteczka jest w poście z 18 listopada - jeśli mi się karteczki nie pomyliły :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki i do tego ta ilość ... A ja jedną z tych kartek mam i jeszcze raz bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu piękne karteczki. No i ta liość - powalająca! Dziękuję Ci za to, że jedną z nich mogę "na żywo" podziwiać - szczęściara ze mnie :-) danfi

    OdpowiedzUsuń
  5. so wonderfull !!!
    kisses
    muriel of post crossing

    OdpowiedzUsuń
  6. eh, przepiekne te kartki haftem matematycznym... ja dopiero probuje to rozgryźć, ale nie mam wzorów i nie bardzo wiem jak to sie robi.. jesli moglabys mi cos doradzic, to bede wdzieczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj masz stronkę z darmowymi wzorami
      http://www.stitchingcards.com/section.php/5/1/free-patterns
      ściągnij je sobie, one mają instrukcję wykonania.

      Usuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...