Znajdziesz mnie tutaj

piątek, 25 października 2013

Karteczkowo

Karteczka dla bratowej, która za tydzień będzie świętowała swoje kolejne naste urodziny
mam nadzieję, że jej się spodoba.
Rozpoczęłam też sezon kartek świątecznych (wreszcie) i zrobiłam takie kartki


zdjęcia nie są rewelacyjne, bo robione telefonem, a w dodatku trudno jest zrobić zdjęcie srebrnemu papierowi.
Nie jestem zadowolona z tych kartek - coś mi w nich brakuje, te okna są takie puste - no ale zrobiłam to pokazuję, może coś mi doradzicie jak je poprawić.
To tyle na dziś, idę krzyżykować dalej.


8 komentarzy:

  1. Rozumiem Cię:) Ja dzisiaj wymęczyłam trzy kartki i też nie jestem zadowolona... Brakuje nam świątecznego nastroju, piękna jesień za oknem jakoś nie sprzyja bożonarodzeniowym klimatom:)
    A może dodasz więcej śnieżynek na przestrzeni okna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację: słowo "wymęczyłam" będzie bardziej odpowiednie niż "zrobiłam".
      Pomyślę o śnieżynkach.

      Usuń
  2. Piękne :) bardzo ciekawy pomysł z tymi okienkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okienka są super, ale faktycznie trochę pusto... Może dodać napisy u góry, wiesz, typu wesołych świąt...:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...