Znajdziesz mnie tutaj

środa, 2 października 2013

SAL-owo

Dziś pokażę Wam postępy we wszystkich SAL-ach, w których biorę udział (z wyjątkiem kotów,bo one mają swój osobny dzień na pokazywanie).
1.Zaczął się październik więc pora na kolejny znaczek w SAL-u "Lizzie Kate" u Hanulka
nie tak dawno zaczynałyśmy, a tu już 10 znaczek - jeszcze dwa i będzie koniec zabawy - jak ten czas pędzi niemiłosiernie!
2. SAL "Drzewo życia" też posunął się do przodu
było tak
a dziś jest tak
3.  "zbudowałam" jesienny domek w SAL-u "Domki CCN"
 4. troszkę urosła choinka w SAL-u Bożonarodzeniowym
było tyle
a dziś jest tak
komu podoba się ta choinka może jeszcze dołączyć do nas, bo zapisy są nadal otwarte - link w pasku bocznym.
5. dotarła już kanwa zakupiona do "Magicznego SAL-u Świątecznego" - jestem więc zwarta i gotowa zaczynać
aida Zweigart 20 ct kolor szary
mulina Ariadna 1553
i moje nowe nożyczki.
Pozdrawiam serdecznie wszystkie SAL-owiczki i idę dalej xxx.
A te wszystkie moje krzyżyki zgłaszam do Twórczego weekendu u Titanii.

16 komentarzy:

  1. śliczne hafciki-a ja nie umiem na tamborku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu :)
      To kwestia przyzwyczajenia - haftuję na tamborku lub na krośnie (większe ), bo nie umiem w ręce haftować.

      Usuń
  2. czas umyka, prac przybywa. Ale masz moc przerobową...Podziwiam Twoje zacięcie hafciarskie. Andula

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu, szybciutko przybywa Ci krzyżyków, a i zakupy udane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzisz jak torpeda ;-) Wszystkie hafciki fantastycznie się prezentują :-) A nożyczki są piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna choineczka, a i domek niczego sobie ;) słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna choineczka, a i domek niczego sobie ;) słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, jak ja cię podziwiam za pracowitość!:) A w choince jesteśmy na tym samym poziomie, jak widzę.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzorek choinkowy super....
    Ja bym go od razu na kartki przerobiła :D
    Nawet myślałam o tym przez chwilę...
    ale... w porę przypomniałam sobie, że przecież mam alergię na igłę (ładniej to brzmi niż... dwie lewe ręce do wyszywania :D )

    OdpowiedzUsuń
  9. choinka jest przecudna;reszcie tez nic nie brakuje ale to ona podbila moje serce

    OdpowiedzUsuń
  10. Padłam, jak zobaczyłam choinkę - już superaśnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...