Znajdziesz mnie tutaj

piątek, 4 października 2013

Wymiana "Kartka na imieniny" - podsumowanie

Dobiegła końca zorganizowana przez t-renię wymiana "Kartka na imieniny" - ostatnie dwie solenizantki dostały karteczki więc pora na podsumowanie.
Zrobiłam i wysłałam 12 karteczek - w kolejności alfabetycznej adresatek:
dla Ani
dla Bożenki - kartka+zakładka

dla coheny - kartka+zakładka


dla Danusi - kartka+zakładka

 dla Diany - kartka+zakładka

dla Ewy
dla Gosi
dla Justyny (tynki) - kartka+zakładka

dla Justyny (Jazz)
dla t-reni - kartka+zakładka

dla Wioli
dla X-mci - kartka+zakładka
 Dostałam również 12 przepięknych kartek i innych drobiazgów
od Ani
od Bożenki
od coheny
od Danusi
od Diany
od Ewy
od Gosi
i karteczka w środku
od Justyny (Jazz)
i karteczka w środku (zdjęcie z bloga Justyny)
od Justyny (tynki)
od t-reni
od Wioli
od X-mci
Jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję wszystkim dziewczynom za wspaniałe prezenty i wyśmienitą zabawę, a jej organizatorce t-reni dziękuję za czuwanie nad jej przebiegiem.
I już się cieszę na drugą edycję wymiany - jeszcze można się zapisać - tu.

13 komentarzy:

  1. Dziękuję raz jeszcze za karteczkę :)
    przymierzam się do drugiej tury :)
    jak zrobię kilka karteczek to się zapiszę, żeby się nie stresowac ;) hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapisuj się koniecznie.
      Ja również bardzo serdecznie dziękuję za karteczkę. :))

      Usuń
  2. Fantastyczne karteczki i zakładki zrobiłaś :-) Piękne karteczki i prezenty otrzymałaś. I na pewno dobrze się przy tym bawiłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i masz rację: bawiłam się doskonale i dlatego zapisałam się na drugą edycję zabawy.

      Usuń
  3. Wszystkie kartki przepiękne! A zakładka z damą - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna zabawa - piękne kartki i zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż żałuję że mnie pierwsza edycja obeszła ale na drugą też się zapisałam :) Piękne karteczki zrobiłaś i cudne dostałaś. Dobrze że chociaż w taki sposób wysyłane listy nie umierają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście masz czego żałować i bardzo fajnie, że będziemy się bawić razem :))

      Usuń
  6. cudowna zbawa, kartki i zakładki śliczne zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuda!!! dla mnie numer jeden - to kartka kocia :) Świetna wymianka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...