Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 22 października 2013

Karteczka dla Oliwii i SAL-e

Mimo, że mój czas pochłaniają xxx SAL-e to nie mogłam przejść obojętnie obok  marzenia Oliwii.
Szybciutko wyszyłam dla niej taką karteczkę
mam nadzieję, że małej jubilatce się spodoba.
A teraz postępy w SAL-ach:
- "zbudowałam" sobie taki jesienny domek
- przybyło też trochę choinki - odsłona 4
zdjęłam haft z tamborka, żeby móc pokazać całość (dlatego taki pomięty)
- bombki też trochę przybyło - odsłona 2
- "Drzewo życia" na razie leży "odłogiem" - świąteczne projekty mają pierwszeństwo.
Jakby jeszcze było mi mało to haftowałam coś jeszcze, ale to pokażę trochę później.

Serdecznie witam  Annę Muszyńską - moją 100 obserwatorkę - mam nadzieję, że zostaniesz u mnie na dłużej.

22 komentarze:

  1. Piękna karteczka! A w SAL-ach ogromny postęp, choinka prawie gotowa.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka wyjątkowej urody! Wow, choinka niemal gotowa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - karteczka taka "na szybko", a choinka rzeczywiście już prawie gotowa :)

      Usuń
  3. Patrząc na Twoją choinkę stwierdzam, że wreszcie muszę się porządnie zabrać za swoją... najlepiej natychmiast ;) Pięknie Ci idzie ten hafcik, już niedługo koniec:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajnie haftuje się tę choinkę więc szybko przybywa. Jak się dobrze przyłożysz to też prędko skończysz.

      Usuń
  4. Lecisz z tymi haftami u mnie jakoś pomału to idzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lecę z haftami, bo czas najwyższy zabrać się za wyszywanie kartek świątecznych.

      Usuń
  5. Życzę ciepła w jesiennym domku z choinką i bombką w tle. Taka kartka ucieszy Oliwię. Andula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu, mam nadzieję, że kartka spodoba się Oliwii.

      Usuń
  6. domyślam się co jeszcze haftowałaś :) kartka dla Oliwki piękna, jak będziesz miała czas możesz wysłać jeszcze kartkę dla 3 letniej chorej Majki info u mnie na blogu... Oliwka dostała podobno już PÓŁ MILIONA kartek :) choinka skradła moje serce, szkoda, że nie umiem sobie sama takiej wyhaftować, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla Majki nie zdążę już zrobić karteczki, bo właśnie olśniło mnie, że muszę zrobić dwie kartki dla rodziny.
      Mam nadzieję, że Oliwia będzie uszczęśliwiona taką ilością otrzymanych życzeń urodzinowych - marzenia się spełniają :))

      Usuń
  7. Piękna karteczka i śliczne SALowe prace! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również słyszałam o akcji od mojej koleżanki z pracy która zamówiła u mnie kartkę na urodziny dla dziewczynki - wiec i moja kartka została wysłana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajnie, że tyle osób przyłożyło rękę do spełnienia marzenia dziewczynki :)

      Usuń
  9. Śliczna karteczka - coś tak czuję że zasypiemy Oliwkę kartkami ;) Domek i choinka przepiękne, podziwiam Cię za te drobniusieńkie krzyżyki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) - już chyba zasypałyśmy. Czytałam, że rodzice szukają pustego garażu, żeby móc składać w nim pudła z kartkami.
      Ja sama też się podziwiam za te drobniutkie xxx - fakt, że haft piękniej wygląda, ale niestety oczka się buntują :))

      Usuń
  10. A u mnie wszystko w tyle :( Szalejesz tą igiełką Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne :) tęsknię za krzyżykiem, ale nie ma zupełnie czasu, to chociaż u Ciebie popatrzę i oczka nacieszę :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny domek sobie wyhaftowałaś, a i pozostałe hafty nabierają "kształtów" - duże brawa dla Twojej pracowitości. Karteczka na pewno ucieszy Oliwkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. To jeszcze raz ja:) Nie mogłam znaleźć kontaktu do Ciebie na maila. Masz może numerki mulin do grudniowego domku? Jeśli tak czy mogłabyś mi podać.Z góry dziękuję.gosiazoltek@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...