Znajdziesz mnie tutaj

niedziela, 26 lipca 2015

Lipcowym solenizantkom

Oprócz prezentów urodzinowych, o których pisałam w poprzednich postach, powstały też karteczki.
Dla sąsiadki
 róża wg projektu Moniki Blezień
dla kołderkowej cioteczki - Tereni
 wzór z tej strony
dla mamy Lidki - Czarnej Damy która szukała chętnych do zrobienia imieninowej niespodzianki swojej mamie
 wzór Joke i Adriaan de Vette
do kartki dołożyłam jeszcze taką maleńką zakładeczkę
i dla mojej koleżanki Anduli
 wzór z tej strony
Mam nadzieję, że spodobały się adresatkom.

Wszystkim Aniom i Annom w Dniu Imienin życzę spełnienia nawet najskrytszych marzeń, szczęścia, zdrowia i miłości oraz mnóstwa czasu na hobby. 

Edit.
Jeszcze jedna karteczka dotarła w ciągu tygodnia do adresatki - mojej imienniczki Eluni 

wzór z tej strony

25 komentarzy:

  1. Najpiękniejszą z karteczek dostałam ja. Uwielbiam Twoje matematyczne twory. Dziękuję, Andula

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu kochana, przede wszystkim wszystkiego najlepszego z okazji imienin Ci życzę :)
    Karteczkę dla mojej Mamusi zrobiłaś przepiękną, za co Ci z całego serca dziękuje.
    Buziaki gorące przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu kochana, ja dziś jestem zakręcona jak słoik ogórków na zimę :)
      Ja byłam pewna, że jestem na bogu Ani T i jeszcze składam CI życzenia :)
      Ale co do karteczki się nie pomyliłam, jest cudna :) Buziaki przesyłam

      Usuń
    2. Lidziu dobrych życzeń nigdy dość :))

      Usuń
  3. świetne karteczki:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję Elu za serdeczne życzenia i piękną kartkę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne karteczki przygotowałaś, bardzo mi się podobają. Są perfekcyjnie dopracowane w każdym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Eluniu dziękuje pani serdecznie za przemiłą niespodziankę, za śliczną karteczkę , i zakładeczkę oraz za przemiłe życzenia wszystko sprawiło mi wielka radość jeszcze raz za wszystko dziękuję pozdrawiam panią gorąco i życzę wszystkiego dobrego krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cała przyjemność po mojej stronie :)
      Zapraszam do częstszych odwiedzin.

      Usuń
  7. Piękne karteczki :) lubię haft matematyczny, ale rzadko sięgam po niego przy robieniu kartek... mogę je za to podziwiać u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Eli, śliczne karteczki. Supcio jest ta mini - zakładka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki i zakładka :) najpiękniejsza wg mnie jest w te maki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. każda z nich wywoła uśmiech na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki :) Dziękuję za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne, jak zawsze. uwielbiam oglądać twoje kartki
    mogłabyś poprowadzić warsztaty z haftu matematycznego, tak profesjonalnie go wykonujesz
    moja faworytka wśród kartek to ta z kwiatkami w doniczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podoba mi się róża krzyżykowa - może ją odgapię?

    OdpowiedzUsuń
  14. Elu, Twoje karteczki i nie tylko, zawsze wykonane są z niezwykłą starannością. Wkładasz też w ich wykonanie wiele serca, więc nie ma innej opcji - one muszą się podobać :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne to "K"!!!! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne kartki :) ta z kwiatami w doniczkach jest taka kolorowa, pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...