Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 18 lipca 2015

Wymianka urodzinowa

Już ósma uczestniczka wymianki zorganizowanej przez Ewę obchodziła swoje urodziny.
W tym tygodniu była nią Sandra - greenfrog .
Oto co przygotowałam dla niej:
karteczka z życzeniami
wzór autorski Moniki Blezień
zakładka do książki 

 wzór z tej strony
 zdjęcie odwrotnej strony porwałam z blogu Sandry - mam nadzieję, że mi wybaczy - bo zapomniałam sfotografować 

i hafcik do dowolnego wykorzystania 

wzór Veroniqe Enginger
były jeszcze jakieś przydasie i słodkości, ale nie zrobiłam im zdjęcia.
Mam nadzieję, że prezent się spodobał, a tu możecie zobaczyć pozostałe prezenty jakie dostała jubilatka.
Już nie mogę doczekać się kiedy przyjdzie pora na prezenty dla mnie - ja zamykam tę listę.


13 komentarzy:

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...