Znajdziesz mnie tutaj

czwartek, 24 stycznia 2019

Podaj dalej nr 4 i 5

Wreszcie znalazłam chwilę czasu, żeby pochwalić się prezentami, które dostałam od dziewczyn w ramach zabawy "podaj dalej".
Jeszcze w grudniu przyszła przesyłka od Cytruliny

a w niej śliczna haftowana bombka
i haftowana kartka
zestaw do haftu, tasiemki i półperełki
oraz książka - ups nie załapała się na sesję foto, ale widać ją na pierwszym zdjęciu -  oraz uprzyjemniacze czytania
Kolejna przesyłka przyszła od Agnieszki
a w niej piękny składaczek z bratkami
czekoladownik z pyszną zawartością
cudny różany chustecznik

i świecznik do kompletu

papierki i przydasie
oraz moja ulubiona herbata
Monice i Agnieszce jeszcze raz z całego serca dziękuję za piękne prezenty.

Zgodnie z zasadami zabawy zapraszam 4 chętne osoby, dla których w ciągu roku przygotuję prezenty, a obdarowani po ich otrzymaniu ogłoszą zabawę na swoich blogach - to znajdą się chętni?
1...........
2...........
3...........
4...........

4 komentarze:

  1. Super prezenty otrzymałaś :).

    Najbardziej podoba mi się chustecznik i zestaw do haftowania :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenciki. Niestety ja sama mam 3 zabawy PD do wysłania, więc nie zapisuję się na nowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty dotarły do Ciebie!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...