Znajdziesz mnie tutaj

środa, 2 stycznia 2019

Kartka na Boże Narodzenie - wymiana

Z wielkim opóźnieniem - za co serdecznie przepraszam organizatorkę i uczestniczki zabawy - pokazuję kartki z zabawy u Kasi
moja kartka poleciała do Agaty
a ja dostałam kartkę od Hani
Kasi serdecznie dziękuję za organizację zabawy.

Straszne zaległości zrobiły mi się w publikowaniu postów, ale opieka nad mamą, załatwianie formalności związanych z jej przeprowadzką do nas i okres świąteczno-noworoczny skutecznie mi utrudniły życie. Mam nadzieję, że powoli jakoś to wszystko ogarnę.
Chciałabym serdecznie podziękować Wam za wszystkie piękne kartki świąteczne, które do mnie dotarły - niestety na robienie zdjęć nie mam czasu. Ja nie wysłałam ani jednej za co serdecznie wszystkich przepraszam, ale wszystko mi się posypało, musiałam przeorganizować całe nasze życie i ciągle jeszcze usiłuję odnaleźć się w tej nowej sytuacji.

18 komentarzy:

  1. Kochana nie przejmuj się opóźnieniem. Podsumowanie też jest przesunięte bo moja poczta dała d... na calej linii i mimo listu poleconego priorytetowego nadal nie mam mojej kartki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu dziękuję Ci za przepiękną kartkę. Na Nowy Rok życzę Ci aby wszystkie Twoje sprawy dobrze się poukładały, zdrowia i pogody ducha.

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu, piękne karteczki:) trzymam kciuki i wierzę że będzie dobrze:) ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne karteczki sobie wysłałyście. Wszystkiego dobrego Ci Elu życze na nowy Rok, niech Ci się wszystko dobrze poukłada.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że wszystko ci się dobrze poukłada, tego ci życzę na Nowy Rok.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eluniu, piękne kartki wymiankowe.
    Życzę Ci samych dobrych, wspaniałych dni w Nowym Roku i niech się wszystkie sprawy poukładają...
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki, życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku, spełnienia marzeń, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Eluniu! Karteczki Obie są Cudowne, Pozdrawiam Cieplutko i Życzę Ci Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu! Piękną kartkę wysłałaś i równie piękną otrzymałaś :)
    Trzymam kciuki żeby wszystko Ci się dobrze poukładało a 2019 rok przynosił same pogodne chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego w nowym 2019 roku. Pozdrawiam i życzę jak najmniej trudnych spraw do rozwiązywania.

    OdpowiedzUsuń
  11. A dlaczego to mnie nie było w obserwatorach????;-D

    OdpowiedzUsuń
  12. A dlaczego to mnie nie było w obserwatorach????;-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna wymianka. Życie często pisze scenariusze, których role trudno zagrać. Wierzę, że sobie ze wszystkim doskonale poradzisz, czego serdecznie Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Elu Wszystkiego dobrego w Nowym Roku , niech Ci się wszystko poukłada jak najszybciej , choć podejrzewam, że tak jak było już nie będzie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Eluniu, piękne karteczki. Nie łam się, dasz radę poukładać wszystko na nowo. Po prostu potrzebujesz na to czasu. Myślami jestem z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kartki.Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Elu droga wszystko się poukłada , tego jestem pewna.
    Rozumiem Cię doskonale, moja mam w tym roku blisko 6 miesięcy spędziała w szpitalu. Czasem bardzo cięzko pogodzić pracę, opiekę nad nią,obowiązki domowe. Mało czasu zostaje na hobby, blog i to co kochamy robić.
    Najważniejsze,żeby wszystko się ułożyło czego życzę z całego serca :)
    K.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...