Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 29 stycznia 2019

Styczniowe kartkowanie

Kończy się styczeń więc pora pokazać kartki zrobione na zabawy u dziewczyn
U Uli  w tym roku bawimy się formą - w tym miesiącu kartka ma mieć kształt gwiazdki
u Ani króluje paleta kolorów, a elementem dodatkowym ma być zwierzak:
zielony - szary - żółty
fioletowy (u mnie raczej fuksja) - niebieski - żółty
i kolaż dla Ani
A u Magdy na kartce miały znaleźć się wielkanocne kwiaty

Serdecznie witam nową obserwatorkę - Alice nice to see you.

18 komentarzy:

  1. Śliczne kartki, a matematyczna najlepsza. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie i kolorowo dzisiaj u Ciebie :) Piękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki, Elu!
    Moją faworytką jest ta ostatnia, haftowana - delikatna i elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki! Ten bałwanek wygląda jakby miał słuchawki na uszach :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki:) mnie najbardziej urzekła zielona z zajączkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu świetne wszystkie kartki. Gwiazdka rewelacja, tak zmrożona pasowałaby jeszcze do zabawy u Reni Walczak gdzie w styczniu króluje mróz.
    Fajny pomysł na wykrojnikowe kartki wielkanocne no i świetny hafcik matematyczny.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kartki, Eluniu. Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki! Bardzo podoba mi się wielkanocna z kwiatami - jest taka delikatna, świeża, wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki takie wesolutkie...super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki wyszły zwłaszcza te wielkanocne, niesamowicie energetyczne. A bałwanek taki radosny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda kartka jest urocza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...