Znajdziesz mnie tutaj

poniedziałek, 18 lutego 2019

Wyzwanie hafciarskie # 1

Ula zaprosiła nas na nową zabawę - wyzwania hafciarskie.
W tym miesiącu haft powinien interpretować hasło:
Ja kocham haft krzyżykowy i koty więc mój hafcik ozdobił małą zawieszkę i wygląda tak:
a z drugiej strony koci ogon układa się w serce
Mam nadzieję, że Ula zaliczy :)
Sponsorem nagród w zabawie jest moja ulubiona Pasmanteria Haftix 
w której często robię zakupy więc fajnie byłoby wygrać darmową wysyłkę.
Haftowałam muliną bez numerów więc zawieszkę zgłoszę też w zabawie u Moniki
Zawieszkę zgłaszam też na wyzwanie # 40 "Koci raj" 

które właśnie trwa na blogu DIY - zrób to sam

15 komentarzy:

  1. A właśnie był dzień kota! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kocia zawieszka :) Fajne uzasadnienie :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zawieszka!
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy tan kociak , zapraszam do zabawy na blogu DIY , gdzie królują właśnie koty.
    http://diytozts.blogspot.com/2019/02/40-wyzwanie-koci-raj.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesympatyczny kociak,zawieszka cudna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł z ta zawieszką, a jeszcze ciekawszy z przeniesieniem ogona na drugą stronę. Zawieszka rewelacyjna. Dziękuję za udział w naszym kocim wyzwaniu. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowa praca, zawieszka świetna np. do plecaka bym nosiła :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. kapitalny pomysł! :) Wspaniale połączyłaś obie miłości :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...