Znajdziesz mnie tutaj

środa, 20 lutego 2019

Zawieszki dla Ewki - luty

W zabawie u Uli
w tym miesiącu na zawieszce miał się znaleźć
Ja "upiekłam" taką choinkę
 kanwa plastikowa, nitki bez numerów,
tył podklejony filcem
wzór pochodzi z "Igłą malowane" nr 6/2015
a dodatkowo oprawiłam dwa hafty z pierniczkami z ubiegłorocznej zabawy u raeszki
i one również wzbogacą kolekcję Ewy.
Na koniec kolaż dla Uli
Zawieszki zgłoszę również do następujących zabaw:
- "Wymiatamy resztki" 2019 u Moniki
- Smalls SAL 2019 u Mary

21 komentarzy:

  1. Piękną choineczkę "upiekłaś":)
    A hafciki z pierniczkami bardzo ciekawie oprawiłaś!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie, jakbym prezent już dostała- cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa Ty zacznij już rozglądać się za olbrzymią choinką :)) !

      Usuń
  3. Zawieszki bardzo ciekawe i bardzo ładne. :)
    A tę ramkę z czego zrobiłaś?
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję za odpowiedź w moim blogu. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. takie misterne i śliczne hafciki to tylko u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Eluniu śliczne są :) Choineczka ze wzoru Coricamo cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne prace, wszystkie, ale choinka najbardziej do gustu mi przypadła.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Smakowite te pierniczki upiekłaś, zwłaszcza ta choineczka :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ smakowite pierniczki upiekłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Eluniu cudeńka.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta choineczka jest rewelacyjna !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfekcyjne zawieszki!Choinka robi wrażenie.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne! Choineczka najpiękniejsza.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. These are such cute ornaments! Well done! Thanks for joining the SAL!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wzór na zawieszkę wyhaftowałaś :) fajnie wyszła choineczka - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie są wspaniałe...jak każda Twoja praca!
    Ja zachwycam się najbardziej choineczką :D
    Uściski Kochana
    K.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...