Znajdziesz mnie tutaj

niedziela, 26 maja 2019

Kartki majowe

Maj dobiega końca, a mnie zostało do pokazania jeszcze trochę prac na zabawy blogowe więc znów będzie post zbiorczy - mam nadzieję, że organizatorki zabaw wybaczą.
W zabawie u Uli robimy kartkę sztalugową
Znalazłam wzorek malutkiej choinki i wyhaftowałam go
a potem oprawiłam go w kartkę - musiałam wypróbować ten śliczny wykrojnik :)
tekturkowy napis potraktowałam preparatami "perfect pearls" i "effect snow".
Natomiast u Ani nadal bawimy się paletą kolorów
a w tym miesiącu dodatkowym elementem jest koronka.
Dawno chciałam wyhaftować ten wzorek
i powstała taka karteczka
z palety wszystkie kolory oprócz fioletu, a koronka haftowana - Aniu może być?
Miała być dla mamy na Dzień Matki, ale ponieważ nie mam komu jej wręczyć więc dedykuję ją wszystkim mamom, których nie ma już z nami.
Kartkę zgłaszam do zabawy na blogu DIY - zrób to sam

18 komentarzy:

  1. Śliczne haftowane kartki!Efektowny ten wykrojnikowy wzór :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki Elu, ten wykrojnik na prawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne karteczki zrobiłaś !Bukiet róż na tle haftowanej koronki cudny.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki przepiękne, rzeczywiście wykrojnik gra tu pierwsze skrzypce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki. Hafciki mnie zachwyciły. Oprawa fantastyczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu cudowny wzorek , przepiękna haftowana koronka i jeszcze piękniejsza dedykacja. Dziękuję, aż się wzruszyłam bo ja niestety tez nie mam już komu wręczyć.
    Wykrojnik Bożonarodzeniowy jest mega , tez go mam i uwielbiam
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki! Wyjątkowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Eluniu, piękne kartki, haft z różami bardzo mi się podoba.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie te róże cudne, bardzo lubię róze :) Obie karteczki wyszły super.
    Pozwolisz, że zgapię choineczkę ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię posty zbiorcze. Pięknie wkomponowałaś hafciki w kartki. Choineczka bardzo ładna i przypomniałaś mi, ze i ja mam taki wykrojnik, zapomniałam o nim. Delikatność kartki z róża urzeka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzory haftów, które wybrałaś są przecudne :) i ślicznie dekretują kartki

    OdpowiedzUsuń
  12. Elu widzę , że podlinkowałaś kartkę w zabawie na blogu DIY, co mnie cieszy ogromnie . Ale jak chcesz, żeby wzięła udział w zabawie trzeba uzupełnić post o podlinkowany banerek zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo dziękuję za czujność :) - już dodałam.

      Usuń
  13. Hafciki dodają niesamowitego uroku obu karteczkom :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super karteczki :) śliczna kartka sztalugowa wyszła :)
    Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  15. :( [*], kartka jest bajeczna, na pewno spodobałaby się bardzo Twojej mamie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...