Znajdziesz mnie tutaj

piątek, 3 maja 2019

"Paryski szyk" i "Nowy haft na Nowy Rok" - 4

Dopiero co pokazywałam postępy w pracach zgłoszonych do zabaw u Hani i Ani
a tu już minął kolejny miesiąc i pora pokazać dalsze postępy.
"Paryski szyk"
w marcu skończyłam pierwszy obrazek- koronki
więc zaczęłam kolejny - tym razem będą paski
 
zmieniłam kolory niebieskiej muliny, bo te zaproponowane przez projektantkę zupełnie mi się nie podobały.
"Tęczowa róża" powoli nabiera kolorów
tak było w marcu
a tak jest dziś
Na koniec kolaż dla żabki
W odpowiedzi na komentarze:
hubka - bazę do opakowania czekoladek Merci kupiłam gotową (nie pamiętam w którym sklepie internetowym), a okleja się ją podobnie jak czekoladownik.
Ula - serdecznie dziękuję Ci za konstruktywną krytykę i daleka jestem od obrażania się.
Zresztą jak napisałam wcale nie jestem zadowolona z tej kartki ale nic innego nie udało mi się wymyślić - zupełnie nie mogłam dopasować papierów do wykrojników ani papierów do siebie. Może za jakiś czas spróbuję jeszcze raz się z nią zmierzyć.

14 komentarzy:

  1. Rewelacyjne postępy w haftach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się haft z Paryskim szykiem, a róży jestem bardzo ciekawa, czekam na kolejną jej odsłonę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta szykowna dama, Eluniu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. XXX świetne- już jestem zachwycona :-D Czy w tym hafcie robi się te czarne kreseczki, czy to już gotowce? A ja pudełeczka do merci też gdzieś widziałam, ale nie idzie mi zbytnio obklejanie dużych powierzchni.... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te koronki, takie misterne. Paseczki też cudnie się zapowiadają. Świetne wzory, super pomysł, doskonałe wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne hafty :) U mnie Tęczowa Róża jest na podobnym etapie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie kolejny piękny paryski hafcik. Róża - śliczne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam, aż róża nabierze kształtów. Koronki piękne, bardzo kobiece. Paseczki też będą bardzo efektowne! U mnie w kwietniu "Paryski szyk" pauzował. ale jeszcze nie wyszywałam ani koronek, ani paseczków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, Brawo, Tak bardzo mi się podoba że nie mogę oderwać oczu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne damulki wyszyłaś, a ta koronkowa ma coś w sobie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. :) Śliczny obrazek wychodzi, lubię ten paryski styl.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...