Znajdziesz mnie tutaj

środa, 8 maja 2019

Wyszywamy zaległości 2019 - odsłona 1

W 2017 roku brałam udział w zabawie u Светланы
Udało mi się wyhaftować dwa słoiczki - klik i klik a w ubiegłym roku powstał trzeci - klik
Bardzo nie lubię zaczętych i niedokończonych prac więc wreszcie zmobilizowałam się i wyhaftowałam brakujący czwarty słoiczek
Tak wyglądają wszystkie cztery
a tu już wykończone, podklejone białym filcem
Cieszę się, że je wreszcie skończyłam, bo nie polubiłam przeźroczystej plastikowej kanwy (na białej haftuje mi się świetnie).
Słoiczki zgłaszam  do zabawy u Teresy
Na koniec chcę się pochwalić: taki śliczny zestaw do haftu dostałam od Teresy za udział w poprzedniej edycji zabawy

14 komentarzy:

  1. Elu te słoiczki sa superowe !! Pięknie razem wyglądają.
    Mam tylko jeden haft na swoim koncie na plastikowej kanwie, tej przeźroczystej i nie porwał mnie niestety.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne hafty! I bardzo podoba mi się ich wykończenie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne słoiczki, Elu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne słoiczki ELu, a ich wykończenie jest bardzo pomysłowe :) Śliczny zestaw dostałaś od Tereni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne te słoiczki i ładnie wyglądają te koraliki :) super

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Ale ekstra wymyśliłaś z tymi koralikami! Ależ one dodają uroku tym słoiczkom :). Może Elu uda się Tobie coś i na moje wyzwanie wrzucić :) było by bardzo fajnie. Serdecznie Cię zapraszam -> http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/04/na-slubnym-kobiercu.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo za upór i konsekwencję. Jak się powiedziało A, to i B powiedzieć trzeba. Słoiczki super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Eluniu piękne hafty najbardziej podoba mi się wzór z bałwankiem.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne słoiczki też je haftowałam. Fajna nagroda - mam w planach te pingwinki.

    OdpowiedzUsuń
  10. urocze i bardzo piękne słoiczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja droga cieszę się razem z tobą, że ukończyłaś zadanie. Słoiczki razem prezentują się zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę rewelacyjna robota! Cudowne słoiczki i pieknie wykończone a z kanwa plastikowa nigdy nie miałam do czynienia, tylko podziwiam innych jak sobie z nia radzą;) Ty swietnie !!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...