Znajdziesz mnie tutaj

piątek, 28 czerwca 2019

Czerwiec z Anią i łąka

Bardzo nie chce mi się nawet pisać, ale zobowiązań należy dotrzymywać więc pokażę Wam dziś karteczki, które zrobiłam na zabawę u Ani
Kartki okolicznościowe, bo okazało się, że w tym pudełku są braki:
1.biały - ecru - żółty - różowy - czerwony - zielony
2.biały - różowy - czerwony - zielony
3.biały - ecru - różowy - czerwony - niebieski
ta czeka jeszcze na odpowiedni napis
4.biały - żółty - czerwony - zielony - niebieski
ta też czeka na napis.
Tę karteczkę zgłaszam również na wyzwanie u Chagi
Aby wziąć w nim udział należy wykonać haftowaną pracę (forma dowolna) kojarzącą się z łąką (polne kwiaty, motyle, ptaki).
Do haftów wykorzystałam muliny bez numerów więc zgłoszę je także w zabawie
u Moniki
Na koniec kolaż dla Ani

14 komentarzy:

  1. Piękne kartki :)
    Powodzenia w wyzwaniu u Chagi.
    Pozdrawiam słonecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki wykonałaś. :)
    Hafciki zawsze zachwycają w kartkach.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne kartki, Eluniu. Motyl z ludzką twarzą jest niesamowity.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są śliczne, ale jak zawsze te z haftami są dla mnie numerem jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu chyba wszystkich odrzuca od komputera w taki upał, tym bardziej doceniam że udało Ci się zrobić kartki do mojej zabawy i to aż cztery. Piękne są wszystkie , cudne papiery i rewelacyjne hafty. Mój numer jeden to ostatnia jest świetna .
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie motyle na Twoich kartkach się rozsiadły. Wszystkie śliczne i każda czym innym czaruje. Bardzo mi się ta trzecia podoba. Bardzo ciekawie skomponowana. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Eluniu podziwiam Cię że dajesz radę tworzyć w tych temperaturach.
    Piękne kartki, ale moja faworytką to oczywiście kartka z różą.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki, powodzenia w zabawach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta ostatnia łączka jest cudna! Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne i ciekawie oprawione :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo miłę dla oka karteczki powstały. Powodzenia życzę i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...