Znajdziesz mnie tutaj

niedziela, 17 listopada 2019

Zawieszki dla Ewki - listopad, grudzień i podsumowanie

W zabawie u Uli w tym miesiącu miała powstać zawieszka - słoik
Długo szukałam wzoru aż w końcu znalazłam na pintereście i tak prezentuje się świąteczny słoik
haftowałam na plastikowej kanwie, tył podklejony jasnoszarym filcem
Przez tydzień dojeżdżałam do opieki nad chorym młodszym wnukiem więc w czasie jego drzemki haftowałam kolejną zawieszkę.
Na grudzień Ula dała nam wolną rękę w wyborze wzoru jednak na zawieszce ma znaleźć się imię autorki haftu. I tym sposobem wyhaftowałam czwartą śnieżynkę (do kompletu z pingwinem, mikołajem i Rudolfem)
Ta w przeciwieństwie do poprzednich nie ma tyłu podklejonego filcem tylko haft
Zgodnie z prośbą Uli pokazuję wszystkie zawieszki (16 sztuk) jakie powstały w trakcie zabawy i wkrótce powędrują do Ewy - adres mam 
Małe hafciki powstały z mulin resztkowych więc słoik i bałwanka zgłoszę do zabawy u Moniki,są to małe hafty świąteczne więc powędrują do zabawy u Kasi oraz do Mary

Tak jak napisałam wyżej do małych haftów wykorzystuję muliny bez numerów i różne resztki, których mam całe mnóstwo. Do większych projektów używam muliny Ariadna (mam cała paletę) lub DMC (powoli kompletuję paletę).
Uli serdecznie dziękuję za zorganizowanie zabawy i mam nadzieję, że Ewie spodobają się moje prace.
Kolejna zabawa skończona, czas zabrać się za następną.

14 komentarzy:

  1. Eluniu, Ty nawet nie wiesz, jaką frajdę będę miała- jakbym w totka wygrała!!! Dziękuję, są nieziemskie!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zawieszki, Ewa będzie przeszczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powstała piekna kolekcja haftów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie hafty Eluniu są śliczne, ale te śnieżynki są chyba najładniejsze a juz w ogóle ta ostatnia z tylnym haftem i podpisem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powstał rewelacyjny komplet zawieszek :-) Cudne są :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu napisz mi 5 DMC kolorów, których brakuje Ci w palecie :) Cudne zawieszki, bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zwieszki, hafciki są cudowne.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zawieszki i jak ich sporo "naprodukowałaś" :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu cudne są te twoje zawieszki , jedna w jedna. Ewy choinka będzie rewelacyjna, jedyna w swoim rodzaju.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Eluniu, przepiękne zawieszki. Ewa będzie mieć wspaniałą choinkę w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny zestaw zawieszek - pięknie. Słoik pomysłową rączką. Jest co podziwiać - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...