Znajdziesz mnie tutaj

poniedziałek, 15 czerwca 2020

"Abecadło z igły spadło" - 3

Nadszedł czas na prezentację kolejnego haftu w zabawie u Ani
do której wzory projektuje Ola 
Tym razem hasło brzmi:
"Uśmiech to taka krzywa,
która wszystko prostuje"
a tu już mój haft 
Aida 16 ct, kolor szary
mulina Anchor 1220
Haftowało się bardzo przyjemnie, a teraz czekam na nowy wzór.
Na razie bez oprawy, bo oprawiać będę wszystkie hafty razem.
Ciekawa jestem interpretacji innych uczestniczek zabawy.
Ani i Oli serdecznie dziękuję za wspaniałą zabawę :)

14 komentarzy:

  1. Piękne te cieniowane kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i ogromnie pozytywny ten haft, Eluniu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny hafcik :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu świetnie wygląda wyszyty tą cieniowana mulinką w cieplutkich kolorkach. Mnie się bardzo podoba. Dziękuję za udział w zabawie
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Eluniu, cudny hafcik, a ta sentencja bardzo trafna i jak nam wszystkim potrzebna. Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyszyty uśmiech. Radosny bardzo a cieniowane nici nadały dużo ciepła. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale bombowe hasło. Idealne na torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyszło z tą cieniowaną nitką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajnie wyszedł ten obrazek cieniowana muliną. Pamiętam kończe kompletować przesyłkę. Odezwę się na dniach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieniowana mulina, choć trudniejsza w pracy, zrobił tu efekt. Pięknie to wykombinowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wyglada taki cieniowany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne perfekcyjne wykonanie jak już pisałam u Ani uwielbiam cieniowaną mulinę 😃

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...