Znajdziesz mnie tutaj

niedziela, 28 czerwca 2020

Ostatnie zabawy czerwcowe

Koniec miesiąca, a mnie zostało jeszcze kilka prac do pokazania.
Post będzie zbiorczy, bo nie mam czasu na pisanie osobnych postów - wczoraj rozpoczęliśmy generalny remont kuchni - z wymianą wszystkich mediów włącznie.
Najpierw banerki zabaw
A teraz po kolei:
w zabawie u Kasi wyhaftowałam drugiego bałwanka 
w zabawie u Małgosi powstały takie trzy maleńkie hafciki 
kanwa 14 ct, kolor  żółty
Przepraszam, że haft nie jest wyprasowany, ale miał powstać jeszcze jeden - nie zdążyłam. Nie wiem czy Małgosia zaliczy mi ten miesiąc.

Wszystkie hafty powstały z użyciem muliny z resztkowego pudełka, kanwa też resztkowa więc zgłoszę je w zabawie u Moniki
Na koniec została zabawa u Uli - w tym miesiącu dostałyśmy takie wytyczne:
1. kartka z niespodzianką
2. forma dowolna + kolor biały + kwiatek
3. 1 + 2
Tym razem odpuściłam sobie robienie kartki w nowej formie - choć nie jest trudna, ale zabrakło mi czasu. Z pewnością skorzystam z tej formy kiedy indziej. Poszłam na łatwiznę, bo ten wykrojnik robi całą robotę:
grafika to recykling starej kartki
jest kolor biały i jest kwiatek.

I to już wszystkie zabawy w tym miesiącu - nie wiem jak będzie w lipcu, wszystko zależy od postępów prac remontowych.
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłej niedzieli, a rozpoczynającym wakacje życzę udanego odpoczynku.

12 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za remont! Oby wszystko gładko poszło!
    Czasem trzeba zrobic zbiorcze podsumowanie! Hafciki i kartka, prześliczne :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powstały piękne prace! Życzę Ci aby remont przebiegł sprawnie, a wolny czas żebyś mogła wykorzystać na przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  3. No coś takiego, nadawałyśmy najwyraźniej na tych samych falach! Wejdź do mnie.;) Super prace. Życzę ci udanego remontu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu, bardzo podoba mi się ten bałwanek. Kartka jest świetna, masz rację - wykrojnik robi całą robotę.
    Udanego remontu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu ważne że zdążyłaś i wszystkie zabawy zaliczyłaś. Ten wykrojnik bardzo lubię , własnie za to , że robi praktycznie całą kartkę. Uroczy jest też ten hafcik z bałwankiem. Widzę że nie tylko mnie ten czerwiec tak uciekł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zazdroszczę Eluniu, wiem jak to jest podczas remontów. A tym bardziej kuchnia, która jest sercem domu, a będzie teraz przez jakiś czas nie czynna. Ale za to potem jak będzie ładnie :) Super wyszedł hafcik z bałwankiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna karteczka powstała :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu nic sie nie martw, zaliczę to w końcu zabawa, może nieco inną niż pozostałe, to nie konkurs :), ja jeszcze swojej nie zrobiłam bo brakuje mi czasu. Wiem jak to bywa :) Najważniejsze, że cos jest :) ja widzę palemke i zajączka 😘 a bałwanek jest uroczy. Życzę udanego remontu.
    Elu jesli chcesz odłożyć zabawę na sierpień ze względu na remont do napisz do mnie i daj mi znać, nadrabiam w innym miesiącu. Pozdrawiam i cieszę się, że pomimo trudności nasi dz sie ze mną.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdążyłaś i wykonałaś śliczne prace. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję,że remont minie szybko i bezproblemowo :)
    A pracami się nie martw...w życiu zawsze są priorytety.
    Karteczka wyszła bardzo elegancka a z bałwanka prawdziwy zimowy elegant.
    Pozdrawiam i życzę wytrwałości Elu:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne prace, bałwanek bardzo sympatyczny!😍

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...