Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 6 czerwca 2020

Imieniny miesiąca - czerwiec

Hania w swojej zabawie
na ten miesiąc zaproponowała nam
Długo szukałam wzoru, który choć trochę by mi się spodobał. W końcu w starym numerze Twórczych Inspiracji znalazłam i wyhaftowałam 
Ślubu żadnego na horyzoncie nie widać więc powstała taka prosta nie spersonalizowana karteczka 
Ciekawa jestem jak poszło innym uczestniczkom.
Haftowałam mulinami bez numerów więc kartkę zgłoszę też w zabawie u Moniki 
Miłego weekendu Wam życzę.

14 komentarzy:

  1. Elu lubię ten wzorek, haftowałam go juz kilka razy. Bardzo fajnie wyszła ta kartka. Mój hafcik się dopiero robi a Ty już gotowa, gratuluję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna, prosta kartka ;) Może kiedyś jakaś para ją dostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna karteczka, też haftowalam ten wzorwm- bardzo przyjemny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka! Hafcik uroczy :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny ten hafcik. I idealnie go oprawiłaś jako karteczka ślubna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie zaglądałam, pracowicie u Ciebie - kolejna piękna kartka.
    Pozdrawiam ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny haft, taki pełen uroku, jakby rzeczy na nim się znajdujące tańcowały. hehe Ślicznie. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam zapisany ten wzorek, ale jeszcze nie miałam okazji go wyhaftować, u Ciebie się super prezentuje.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...