Znajdziesz mnie tutaj

niedziela, 14 czerwca 2020

Kartki przez cały rok i "Kości zostały rzucone" - czerwiec

Na początku miesiąca rzuciłam kośćmi, aby wiedzieć co zrobić w zabawie u Ani 
i oto wynik - koronka 
Zastanawiałam się co z nią zrobić aż w pewnym momencie mnie olśniło, że przecież koronka jest w wytycznych na ten miesiąc w zabawie u drugiej Ani 
Tak więc z połączenia dwóch zabaw powstały karteczki:
i haftowane 
wzorek znaleziony w sieci
Nie wiedziałam czy Anie przyjmą taką interpretację koronki więc powstał jeszcze jeden hafcik 
kwiaty są fragmentem wzoru Vervaco
i karteczka tym razem z prawdziwą koronką 
Trochę obawiałam się tej czerni, ale jestem zadowolona z tych kartek.
Na wszystkich trzech znalazły się wszystkie wytyczne.
I kolaż dla Ani 
Wszystkim życzę miłej niedzieli :)

11 komentarzy:

  1. Przepiękne kartki, Eluniu. Czerń bardzo pasuje do ognistych maków.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już wcześniej gdzieś pisałam sam miałam obawy co do tego czarnego koloru ale jak widzę te cudowne kartki w zastawieniu z czerwonymi makami jestem nimi zachwycona. twoje hafty Elu są cudowne i doprawdy kartki wyszły niezwykle eleganckie i cudowne !!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra wyszło, te maki na czarnym tle, no rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne karteczki, czerń i czerwień nadają im elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje haftowane maki są przeurocxe. Bardzo mi sie podobaja te polne kwaity. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam maki! Ta ich czerwień obłędnie sie prezentuje z czernią :-) Cudne kartki!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie cudowne maki na czarnym tle! aż żałuję, że u mnie ciężko z czasem i nie wyhaftowałam żadnego na karteczkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Eluniu, makowe prace są fantastyczne, prezentują się wzorowo, brawo Ty! Pozdrawiam niedzielnie i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też bałam się efektu czarnej kartki, ale okazało się, że niepotrzebnie.
    Toie także udało się okiełznać ten kolor.
    Kartki są śliczne. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie karteczki prezentują się przepięknie :) a makowe hafty są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...