Znajdziesz mnie tutaj

czwartek, 30 lipca 2020

Wszystko w jednym

Remont skończony, czekam teraz na meble, ale ciągle nie mam warunków na robótki. Nie mniej ze zobowiązań trzeba się wywiązywać więc w jednym poście pokażę Wam prace na zabawy lipcowe: 
Na zabawę u Ani powstały dwie karteczki, które spełniają wszystkie 3 wytyczne: chabry, niebieski, ramka 
wzór Vervaco znaleziony w sieci
kanwa Aida 16 ct, kolor biały
mulimy dobierane samodzielnie
wzór znaleziony w sieci
kanwa Aida 16 ct, kolor biały
muliny dobierane samodzielnie
i kolaż dla Ani 
W zabawie u Kasi powstał trzeci bałwanek 
a tak wyglądają wszystkie trzy - zrobiłam z nich magnesy na lodówkę 
I kolejne święta - Wielkanoc - czyli zabawa u Małgosi - tym razem zrobiłam karteczkę 
Piramidkę miałam zrobioną już dawno, żonkila też wcześniej zrobiłam, a teraz pozostało tylko połączyć to wszystko w całość.
Wszystkie hafty powstały przy użyciu mulin z resztkowych pudełek więc zgłoszę je również do zabawy u Moniki .
No to lipiec zakończyłam, odpoczywającym życzę pogody i uważajcie na siebie.

21 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że się wyrobilas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uciekł mi komentarz 😂
    Piękne prace zrobiłaś i jakie różne.Ta karteczka z kurczakami ciekawie zrobiona.😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne chabry na kartkach:-) A bałwanki zauroczyły mnie całkowicie :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wszystkie prace Eluniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko cudowne, ileż pracy włożyłaś! Ale bałwanki mnie zauroczyły!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne hafciki! Bałwanki są takie radosne i ciepłe wręcz :) Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu super że zdążyłaś ze wszystkim. Ale mów co chcesz hafciki z chabrami są najładniejsze, zwłaszcza ten pierwszy. Jestem zachwycona tymi kartkami.
    Bałwanki tez urocza a kartkę 3D też kiedyś robiłam i bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prace bardzo piękne! Pomysł z bałwankami - magnesami jest super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie karteczki mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne są te Twoje kartki, a bałwanki wyglądają uroczo:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Eluniu, chabrowe karteczki są cudowne. Bardzo podobają mi się tez bałwanki - magnesiki. A piramidka - super pomysł.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super prace! Świetnie wszystko wymyśliłaś, ta piramidka genialna.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie prace ujmują ale magnesiki na lodówkę są NAJ!😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne prace. Magnesy z bałwanami bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ wspaniałe kwiatowe kartki stworzyłaś!
    Cudownie prezentują się te krzyżykowe chabry aż czuć w powietrzu zapach łąki. Jeśli chodzi o balwanka, to już od dana jestem nimi zauroczona.
    Całe trio prezentuje się niezwykle uroczo :)
    Kurczaczkowa karteczka jest równie słodka!
    Uściski Kochana.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  16. I znowu jest czym oczy nacieszyć - piękne hafciki wykonałaś Elu :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...