Znajdziesz mnie tutaj

środa, 23 września 2020

Kartki przez cały rok - wrzesień

 Ania w swojej zabawie na ten miesiąc dała nam następujące wytyczne:

Kocham róże więc problem był tylko z wyborem wzoru, zdecydowałam się ponownie wykorzystać wzory Moniki Blezień - Igiełki-MB - można je kupić w jej sklepie .
Oto moje hafciki
kanwa Aida biała 16 ct
mulina Anchor 1219 i zielona resztkowa
Problem miałam z kompozycją kartek, bo dla mnie róża to kwiat elegancki i dostojny więc jak połączyć go ze sznurkiem?  W końcu znalazłam złote sznureczki, którymi przywiązuje się bileciki do prezentów - nie wiem tylko czy Ania uzna je za sznurek. A tak prezentują się kartki: 
Przypomniałam sobie, że mam wykrojnik róży więc powstała jeszcze jedna kartka 
Na koniec kolaż dla Ani 

17 komentarzy:

  1. Eluniu też kocham róże dlatego podobają mi się wszystkie kartki bez wyjątku.
    Pozdrawiam serdecznie 🌹

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu jest cudnie !! Wzory Moniki z różami uwielbiam, ma ich kilka zestawów i jest w czym wybierać. Zastosowanie w nich cieniowanej pomarańczowej muliny było strzałem w dziesiątkę , a złoty sznureczek pasuje idealnie. Dla mnie bomba!!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Wszystkie razem i każda z osobna.:) Patrz, a ja też mam różane wykrojniki i całkiem o nich zapomniałam.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Róże są przepiękne a karteczki wyglądają cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne te kartki, Elu. Super pomysł z tym złotym sznurkiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście ciężko połączyć różę i sznurek, ale wybrnęłaś z tego śpiewająco! Śliczne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękne karteczki Elu, pierwsza klasa! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te haftowane różyczki i całe kompozycje kartek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki, szczególnie podoba mi się ta w pomarańczowej scrapkowej koronce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne, ale ja zawsze serduchem przy tych z haftem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy można byłoby zamówić takie róże na wesele?

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne hafciki! Kartki dzięki nim są zjawiskowe :-)
    pozdrawiam Eluniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne karteczki powstały. Moja faworytka to ta pierwsza z bogatą koronką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne.
    Piękna jest ta pierwsza z koronkowym kłem, ale na kolejnej, gdzie róża gra pierwsze skrzypce najlepiej oddaje piękno róży

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ślicznie wygląda róża w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...