Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 8 sierpnia 2020

"Imieniny miesiąca" - sierpień

Dziś swe imieniny "obchodzi" sierpień więc pora na prezentację kartki zrobionej na zabawę u Hani 
W tym miesiącu  na naszych kartkach znaleźć miały się buty 

W sieci znalazłam taki wzorek 
kanwa Aida 16 ct, kolor biały
muliny z resztkowych pudełek dobierałam samodzielnie
i powstała taka kartka 
O chodzeniu na takich obcasach mogę już tylko pomarzyć 😄
Ponieważ wykorzystałam muliny "resztkowe", kanwa też resztkowa więc kartkę zgłoszę również w zabawie u Moniki 
Wszystkim życzę miłego i mniej upalnego weekendu 😀

11 komentarzy:

  1. Na mój kręgosłup takie szpilki już też niestety odpadają, ale chociaż sobie poogląda takie super buciki na karce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kobieca i elegancka karteczka, Elu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam szpilki, karteczka świętna, Hania dała nam świetny "kobiecy" temat, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama w szpilkach nie chodzę bo jestem wysoka ale Twój bucik wyglada
    baardzo kusząco :) Wkomponowany w czerwień kartki, prezentuje się
    naprawdę cudownie:)
    Uściski kochana.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haftowany bucik:-) Mnie nigdy na szczęście nie ciągnęło na takie wysokości i niewygody :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu świetny jest ten haft szpileczki i kartka z nim. Ja też bym takiej nie ubrała, dla mnie zdecydowani na płaskim.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...