Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 26 września 2020

"Kości zostały rzucone" - wrzesień

 W zabawie u Ani 

rzut kośćmi pierwszego dnia września 
wskazał wytyczną - gwiazdka.
Bardzo mnie to ucieszyło, bo właśnie skończyłam mały hafcik przeznaczony na kartkę dla mojego starszego wnuka rozpoczynającego naukę w szkole.
Karteczka wyglądała tak - kilka gwiazdek jest :) 
wzór autorstwa Durene Jones znalazłam w sieci
i obdarowanemu bardzo się spodobała.
Haftowałam mulinami z resztkowego pudełka, kanwa też resztkowa więc kartkę zgłoszę w zabawie u Moniki 
Życzę Wam miłego weekendu choć pogoda u nas paskudna: pochmurno, chłodno i leje.

8 komentarzy:

  1. Te babeczki się cudnie wyszywa! Bardzo udana karteczka i jak dopasowana do okazji!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eluniu! Słodka ta Twoja babeczka! Nie dziwię się, że wnukowi się spodobała, bo ja też byłabym ucieszona :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna karteczka, Eluniu. Powodzenia dla wnusia w szkole.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny hafcik i śliczna kartka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu cudna kartka i świetna okazją żeby ją wręczyć. Mam nadzieję, że ten rok szkolny mimo że pod znakiem covida będzie bardzo udany dla Twojego wnuka, czego życzę z całego serca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super szkolna babeczka, jeszcze takiej nie widziałam :) Pozdrawiam serdecznie Ciebie i młodego Ucznia ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...