Znajdziesz mnie tutaj

poniedziałek, 28 września 2020

Choinka 2020 - wrzesień

 W czeluściach sieci znalazłam wzorki zwierząt ubranych w swetry z norweskim wzorem - bardzo mi się spodobały więc postanowiłam je wyhaftować. Na pierwszy ogień poszedł pingwinek 

kanwa plastikowa 14 ct biała,
nitki z resztkowego pudełka dobierałam samodzielnie 
Znudziło mi się podklejanie haftów filcem więc dohaftowałam pingwinkowi plecki 
hafty skleiłam razem dodając wstążeczkę do zawieszenia i tak powstała dwustronna zawieszka 
Zawieszkę zgłaszam do zabawy u Kasi 
i u Moniki 



10 komentarzy:

  1. Świetny pingwinek i jaką ma zgrabną pupę;-) Super zawieszka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pingwinek jest uroczy, czysta słodycz! Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No genialny pomysł, aczkolwiek w pierwszej chwili myślałam, że opanowałaś dwustronne wyszywanie, ponoć się tak da ale dla mnie to wyższa szkoła jazdy, podobnie jak parkowanie :-)
    Ale takie dwustronne zawieszki są rewelacyjne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :)
      Widziałam kiedyś haft dwustronny na jedwabiu i nawet próbowałam zrozumieć jak się to szyje, ale to super wysoka szkoła jazdy. Natomiast parkowanie uważam za marnotrawstwo nici i niepotrzebne pogrubianie pracy.

      Usuń
  4. Ale super zawieszka Eluniu. Co prawda miałaś dwa razy więcej pracy, ale efekt jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajny pingwinek, świetny ma brzuszek! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny pingwinek, z pewnością będzie wiódł prym wśród ozdób świątecznych! Uroczy jest😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziak z tego pingwina...wygląda odlotowo w tym sweterku :)
    Bardzo śliczną zawieszkę zmajstrowałaś.
    Uściski ślę :)
    K.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...